Zyan Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Og som godt vet hvordan det var å ha en vanlig en? Har hatt vanlig i alle år, men nå driver vi å instalerer en sentralstøvsuger i oppussingsobjektet vårt. Finnes det ulemper ved en slik??
Sentralstøvsugeren Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Trodde et øyeblikk at du pratet om meg....hi,hi....HAr desverre ingen andre erfaringer å dele:=)
3finebarn Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Vil aldri ha vanlig igjen!!! Ulempen hos oss er at vi ikke har noe veggheng til den, så nå ligger den i krøll rundt beina på datarommet. Og skulle gjerne hatt bryter på håndtaket vårt. Er ellers kjempefornøyd:)
Håpefull mamma Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 vi har bryter på håndtaket, og oppheng på vaskerommet. en ulempe er: når du har barn kan ofte små leker bli med i støvsugeren. disse kan bli sittende fast i rørene som går i veggene. og vis mange nok blir sittende fast, kan det bli helt tett. da får man et ganske stort problem...(dette hadde ikke vi tenkt på) men vi er godt fornøyd ja:)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Jeg ville nok ha den gode gamle enn denn store slangen som er vanskelig å dra rundt på mellom etasjer. Eller har jeg vegg heng, men bryteren på skaftet er ryki så en må ta ur slanhen frea veggen for at den skal stoppe. De var innstallert i huset vi kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå