Gå til innhold

Ang babyutstyr i USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som har vært eller bor i USA?

Lurer litt på utvalg av utstyr der borte. Tenker da på småting.. Enten om noe er billigere eller at det finnes noe litt spesielle ting der som en ikke får her hjemme..(klær ol...)

Spør pga av jeg skal til Dallas om i neste uke, og har planer om å se på litt babyklær ol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at de har mange fine stellevesker "over there" som er mye billigere enn dem du får her :-) Men det kommer jo litt an på hva slags vogn du skal ha da, så det er kanskje lurt å sjekke litt på forhånd. Ellers er det jo mye fint litt eksklusivt tøy som kan være billigere, f.eks Ralph Lauren...

God tur!

Skrevet

ja takk for tips! Det er sant, litt moromt med slikt tøy. Særlig når det er blilligere, da de vokser fort ut av det!

Når det gjelder stellevesker, hva må jeg tenke på da? Er det noen mål på vonen jeg må vite om for å få en veske som passer?

Skrevet

Har ikke satt meg så veldig inn i dette med stellevesker enda, men vet at ikke alle stellevesker passer alle vogner... Eller, noen vesker passer vel bedre enn andre kan man kanskje si...

Hvis du vet hvilken vogn du vil ha så kan du jo prøve å google litt rundt og se om noen har erfaringer med stellevesker som passer akkurat den vognen.... Vi har kjøpt bugaboo -vogn og har funnet ut at stellevesken vi ønsker oss er dobbelt så dyr her hjemme som f.eks i Australia, så det kan nok lønne seg å gjøre litt research før man drar ut på tur - kan jo være heldig å gjøre noen kupp :-) Også er det jo veldig moro å handle til den lille også da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...