Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 et eller annet er på gang i magen! en blanding av menssmerter, kvalme, og stikking nedentil. ikke dirkete vondt, men ubehagelig. tror jeg har fått urinveisinfeksjon, for det svir og jeg tisser liiite når jeg går på do. kan mage-smertene ha noe med det å gjøre kanskje? har hatt urinveisinfeksjon tidligere, men aldri kjent noe i magen...har ikke brukt å ta behandling for det, bare masse vann. er det noen grunn til å søke lege angående urinveisinfeksjon når en er gravid??
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Det synes jeg du skal gjøre. Her er et svar jeg fant på lommelegen om urinveisinfeksjon. Vanlig praksis er at man behandler symptomgivende urinveisinfeksjon, mens asymptomatisk infeksjon (uten symptomer) kun behandles hos gravide. Jeg vil anbefale deg å ta tranebær juice som forebyggende behandling. Dersom du skulle få feber må du kontakte din fastlege
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har fått sånne smerter av UVI. Bør få behandlet det, for om ikke du gjør det, kan det gå over i nyrebekkenbetennelse, og det kan være farlig. Vet ikke hvor langt du er på vei jeg, men om det er UVI er vel det beste å stikke innom legevakta med en urinprøve, så får du pencillin med det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå