Gå til innhold

Må bare få syte litt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt andre savngerskap.. Sist gang startet fødselen 4 dager før termin ved at vatnet gikk.. så da skjønte jeg jo at noe var på gang.. Denne gangen har jeg de sist dagen hadde masse kynnere og mens smerter.. Har hørt at jeg kan gå sånn i mange dager men er sliten av å ha vondt. I tillegg er bekkenet mitt veldig vondt... Hadde det ikke sånn sist.. Føler meg lurt hele tiden for jeg tror noe er på gang... Er i uke 39 så kan godt komme no...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er sikkert flere som er lei.. ikke sant???

Skrevet

3 gangs fødende og 7 dager over UL termin dato her.... er møkka lei ..

Men nå har jeg "bestemt " meg for at det skjer på tirsdag !!! ;)

Skrevet

Støtter denne! Termin i dag, og har hele tiden tenkt at jeg skal føde før termin, fordi jeg har vært så fysisk aktiv hele svangerskapet, samt at jeg har tatt modningsakupunktur og spist bringebærladkapsler. Siste ukene har jeg gått tur minst et par timer hver dag, i tillegg til vanlig trening på treningssenter, men funker visst ikke. Har fått flere "falske alarmer" på kveldstid, satt f eks i går kveld og tok tiden mellom kynnerne... 8 minutter jevnt lenge. La meg og regnet med jeg kom til å våkne av at ting tok seg opp, men neida, våknet i stedet som vanlig i 4-5 tiden i natt og var lys våken og ikke en ri... Synes vi må ha lov å syte litt jeg... Selv om det ikke hjelper en dritt. Ungen kommer når den er klar uansett hva vi sier og gjør tror jeg.... Er usannsynlig misunnelig på alle som får før tiden akkurat i dag!!! Og blir nok ikke bedre når jeg i morgen er over termin.....

Skrevet

I mitt forrige (andre sv.skap) gikk jeg med sterke kynnere, nedpress og stikninger hele den siste mnd. Nå har jeg en mnd igjen og det er ikke like ille ennå. Min JM sier at hos flergangsfødende er det vanlig å gå med maserier en stund før fødselen kommer skikkelig igang, gjerne i flere uker.... Det var i hvertfall slik med meg forrige gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...