sol2002 Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Hjelp, er det bare jeg som er treige med å finne ut hvordan jeg skal feire 30 årsdagen min, føler at alle har det klapet og klart hvordan de skal feire dagen, men jeg klarere liksom ikke finne på noe. Føler liksom tiden springer ifra meg, tiden går og går imens jeg føler at resten av livet står på stede hvil.
Gjest -<<- Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Resten av livet står på stedet hvil fordi du ikke har bestemt hvordan du skal feire en bursdag? Jeg aner ikke hva du skal gjøre med bursdagsfeiringa, men sånn for resten av livets skyld tror jeg en liiiiiten fokusendring kunne være på sin plass.
sol2002 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Det var ikke slikt ment, men jeg føler liksom at skjer noe rundt alle andre. Føler bare at jeg er blitt litt vel kjedelig, prøver å gjøre noe med det men sitter en god del alene, da sambo jobber en del overtid.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 om du bor i nærheten av oslo så kan du ta med deg en gjeng venner på latter. det er super gøy og apselutt verd en tur
sol2002 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 Det hadde sikkert vært noe. men jeg bor i rogaland så da blir det litt langt :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 det er jo bare en liten spasertur... hehe hm... hva du skal finne på... hm... hva liker du og gjøre da? er du som meg så ber du de folka du liker på besøk og spiser en digg midag og prater.
sol2002 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2008 Jeg liker det meste jeg, liker å ta meg ein skikkelige fest, men liker også rolige kvelder med god mat og god drikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå