Sannellerslik? Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 jeg blødde litt i går kveld.. etter samleie. Er dette normalt? flere som opplever det? Må si jeg ble ganske redd med det samme. ringte til føden og de sa att så lenge jeg ikke hadde smerter eller det blødde mye så var det ikke farlig. Men det var så forferdelig å plutselig se blod igjen. har liksom ikke sett det siden siste mens i oktober.. vi fikk også beskjed om å ikke ha samleie på noen uker. Er nå 18+3 på vei...:-) skal til UL tirsdag 4.mars..
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 jeg hadde et par blødninger i mitt forrige svangerskap. I uke 11 og 16 om jeg husker rett.. Man blir veldig redd, men som regel er det ikke farlig. Fikk også da høre det de sa til deg på føden.. Det er ikke så uvanlig at blodkar kan sprenge under sex, det er veldig "blodrikt dernede".. Skjønner du ble skremt! Har du mulighet til å dra på føden å få en ul så du ser at alt er i orden? Lykke til!
Sannellerslik? Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 jeg skal til UL om litt over en uke, så jeg venter bare til da..:-) men takk for svaret!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå