Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som skal til Kypros 5. mai? Vi skal bo på Nausicca Beach. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi skal også til Nausicca Beach, og reiser 5 may fra gardermoen. Har med oss lille gullet på da nesten 2 år.

Skrevet

Vi reiser ved 6-tida den 5 mai fra Gardermoen. Vi skal bo på Blue Village-et-eller-annet.

Skrevet

Hei.

reiser i 6 tida fra gardermoen vi også, gjesp! Det er tidlig, men vi gleder oss masse til og komme til varmen :)

Skrevet

Bare så synd at det er såååå lenge til enda............... orker nesten ikke å vente (værre enn unga jeg)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi reiser fra Værnes vi da :)

Har to jenter, ei på 6 år og ei på 20 måneder. Er spent på å ha minsta på fanget på flyturen...Det kan bli slitsomt.

Vi var der i fjor og likte oss kjempegodt. Synes det er en fantastisk plass og veldig barnevennlig. Gleder oss også til all den gode maten. Har bestilt all inclusive som i fjor :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi var på Nausicca i fjor på den tida. Kjempe bra

Skrevet

Vi reiser til althea beach 9 mai. Et lite spørsmål til dere som har vært der før. Er kveldene kjølige? Tenker på hvilke klær jeg ska pakke t baby 10 mnd. Vi skal ha all inclusiv, baby spiser ofte vår middag. Er det passende mat i buffeten til baby, brødmåltidene regner jeg med går helt fint å finne til ham.

Skrevet

Ja, litt kjølig på kvelden. Ikke sommerkjolevær sent på kvelden. Ta med en tynn jakke

Skrevet

Skal ikke reise da, men vil bare si at Nausicca er et nydelig anlegg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...