Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo ikke nevne paranormale evner her uten at man blir nysgjerrig ;-) Lyst å se hvilket antall barn du ser på meg totalt og evt kjønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke å være synsk for å vite at Merrily har to barn fra før når de skriver i innlegget at trebarnsmamma er koselig;-p

Skrevet

HA HA, Lurte deg, flirer litt nå

Det var en spøk, les nicket til HI en gang til.

Ellers "ser" jeg at du har tre, Alva, hvor mange har jeg?

Skrevet

Trodde du bare formulerte deg litt dårlig jeg, hehe... At du "så" to barn på henne totalt, jaja, lettlurt har jeg alltid vært *flire litt*

Du får 7 barn, 6 jenter og en gutt ;-P

Skrevet

Jeg har fire gutter og en jente

Absolutt mange nok! (men fantastiske barn, og når de nå er her kunne jeg ikke være uten noen av dem)

Skrevet

Hehe, skulle liksom ta igjen litt jeg nå og skremme deg med at du kom til å få en hel haug, og så har du det alt ;-) Høres travelt ut det ja, har 3 gutter selv.

Skrevet

Det er veldig gøy med mange barn, og man får jo en viss stordriftsfordel ved å ha mange. For ikke å snakke om hvor effektiv man blir, det er nesten litt skummelt. Men vi har altså satt sluttstrek nå, og er veldig komfortable med det. Jeg har alltid elsket nyødtfasen, og det er faktisk litt leit å aldri skulle ha en nyfødt i huset, men jeg hr jo gode odds for barnebarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...