Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Har en venninde som har en sønn på 7 mnd. Nå har hun hatt besøk av et barn som hadde vannkopper. Sønnen lå og sov i vognen sin så jeg tror ikke han ble smittet. Det jeg lurer på er om det lønner seg å få vannkopper når man er under et år?? Jeg ser ikke helt fordelene med dette. Jeg håper ikke datteren min på 8 mnd får det før hun er ca 3-4 år. Ihvertfall skal det skje "av seg selv", ikke ved at jeg utsetter barnet mitt for det bevisst. Noen synspunkter på dette?? Jeg er ikke av den hysteriske typen selv om venninden min mener jeg er det..............Grrrrr!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Din venninne er bare uopplyst. Du finner støtte for ditt syn hos Gro Nylander. Barn under 1 år skal helst ikke ha barnesykdommer. Man skal ikke være med i smitteringer, fordi vannkoppesmitten blir sintere for hver som har hatt det. Noe å tenke på det, når man vet at det er ettersykdommer/komplikasjoner som ofte er det farligste med vannkoppene. Jaja. Ikke bry deg. Du beskytter barnet ditt slik du skal. Akkurat som jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå