Gå til innhold

Er ammepute nødvendig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært på utkikk etter ammpute,

men lurer på om det er nødvendig.. skal dere bruke det?

skal ta keisersnitt, så tenkte gjerne det ville være mindre vondt å bruke en slik en..

hva mener dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan sikkert fint klare seg uten, og fint klare seg med.....

Jeg har hatt så mye trøbbel med ryggen at jeg velger å skaffe meg ammepute fordi det blir mer behagelig. Jeg ville også valgt det hvis jeg skulle ta keisersnitt...

Skrevet

Jeg har hatt 2 ulike, men av en eller annen grunn har jeg ikke fått meg til å bli fortrolig med dem. Måtte uansett pakke opp med puter rundt, og ble sittende med oppheiste skuldre...

Skal ikke kjøpe pute denne gangen. Bruker heller en stor hodepute som kan dyttes til i passe høyde.

Skrevet

Anbeafler deg å vente til du gar født for å se om du trenger det.

jeg brukte en helt vanlig sengepute og det fungerte kjempeflott for meg.

Skrevet

Da jeg fikk førstemann brukte jeg den kjempemasse. Syntes det var noe av det smarteste jeg hadde kjøpt til babyen. Så utrolig mye enklere å amme. Jeg slappet av i rygg og skuldre.

har nå kjøpt en ny pute til nestemann. Gleder meg til å få ta den i bruk.

Skrevet

Jeg fullammet førstemann til han var ti mnd gammel, å brukte aldri ammepute. Hadde en hodepute under han en stund, så jeg skal ikke kjøpe ammepute denne gangen heller. Prøv deg fram.. =) lykke til.

Skrevet

Jeg brukte ammepute når jeg fikk førstemann. Brukte den veldi mye de 3 første månedene. Nå han ble større brukte jeg den mindre. Synes det var lettere å finne en god ammestilling når jeg brukte puta. Har tenkt til å bruke den denne gangen også.

Kanskje noen du kjenner har en liggende som du kan låne/kjøpe? Så slipper du å bruke mye penger på noe det kan hende du ikke kommer til å bruke.

Skrevet

vet om mange som bruker vanlig hodepute eller en billig dyne 65x80 til amming.

Ammeputene har ofte ris eller bønner som innmat og de "sklir" unna slik at ikke støtten blir så god som det er meningen at den skal bli...¨

men det er sikkert forskjell på ammeputene, så det er vel smak og behag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...