Gå til innhold

lei av kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ofte kynnere og trykk nedentil,spesiellt hvis gått mer enn 5 min. og litt fuktig. blir så bekymra vil ikke føde ennå. i uke 30 nå...er dette tegn på tidlig fødsel? var ikke som dette med nr 1 hvertfall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lei her og !

Kan ikke gjøre NOE før kynnerne hugger tak - i natt kjentes det nesten ut som om ungen kom ut!

Jordmor sa dette var vanlig for 3.gangs fødende og at dette ikke betydde noe i fht når ungen ville komme.

Det jeg også har hørt er at harde kynnere hjelper til etter fødsel med å få livmora raskt i form igjen - så da bør vi vel være glad til da.....

Men viktig at man tar hensyn til dette. Er du i jobb, bør du spør legen din om du bør senke tempoet noe fremover - ikke noe poeng med å fremprovosere en fødsel i allefall.

Skrevet

Skjønner det veldig godt!!! Er kjempelei jeg og...

Er i uke 30 jeg og faktisk, og har hatt mye kynnere helt siden 12-13 uker. Den siste måneden har det vært veldig mange hver dag, og flere av dem er ganske vonde også, pluss at det liksom presser nedover.

Men jeg hadde det på akkurat samme måte i første svangerskap også, hvor kynnerne startet tidlig, kom jevnt og trutt og ble stadig vondere frem mot termin. Tulla ble ikke født for tidlig, kom akkurat til termin :)

Og derfor klarer jeg å bevare roen denne gangen, og bekymrer meg ikke for for tidlig fødsel.

Men det er selvfølgelig viktig at man lytter til kroppen sin, og tar det mer med ro. Jeg var litt for mye i farta i går, og følte at jeg gikk konstant med kynnere hele dagen. Ikke særlig smart av meg, så jeg må skjerpe meg! ;P

Lykke til videre med magen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...