Magandang anak ko Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Oblatet hadde falt av, stod rett utenfor blokken jeg bor. Har fått 500 kr i bot. Trodde ikke det var lov å gi mer en 300 kr i bot for feilparkering på vanlig parkeringsplass?
♥Cherrypie♥ Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 tror det er riktig,at det har gått opp!bor du i oslo eller?
Magandang anak ko Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Nei Bergen. Mener at det var en sak om dette, at parkeringsselskapene har gitt ut masse bøter på 500 kr i områder hvor det ikke skal belastes mer en 300 kr. Mulig det har steget nå?
Gulosten™ Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Hva slags oblat hadde falt av hva? Og hvordan går det an å feilparkere på vanlig parkeringsplass? Bare nysgjerrig jeg:P
♥Cherrypie♥ Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 vet du ville jeg sjekka det opp! fks forbruker ombudet, eller ringt de som har gitt boten! Hadde ikke giddet å betale de 200kr ekstra om de bare skulle gi 300 egentlig!håper du finner utav det da!
♥Cherrypie♥ Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 kanskje handicap eller utenfor strekene?for nærme krysset?dobbeltparkering? men jeg vet at i oslo får man 500kr i bot for å feilpark i gatene der--
Magandang anak ko Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2008 Oblatet for 2008. Soneparkering i borettslag. Oblatet for 2007 hang der ennå, med riktig sone. Alle bilene som har lov til å stå der er registrert med skiltnr og navn på eier. Er bare å sjekke registrene så ser man at jeg har betalt for å stå der. Borettslaget har inne parkeringsfirma for å hindre uvedkommende å parkere slik at de som bor der ikke får plass. Var aldri meningen at det skulle gå ut over de som faktisk bor her og som har betalt for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå