-carina- Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Huff, lillemor har blitt syk og får ikke ordentlig til å spise. Gikk litt tid før jeg skjønte hvor lite hun spiste, oppdaget at jeg har jo fått endel mindre melk. Men nå har jeg satt igang med pumpingen... Jeg har ikke tenkt til å øke mengden, men bare pumpe sånn at jeg i hvert fall ikke mister melka. Regner med at jenta klarer å øke fint i løpet av ett par dager når hun bare blir frisk igjen (forhåpentligvis om ikke så mange dager). Men hvor mye må jeg pumpe for å ikke miste melka? Har bare sånn håndpumpe (har aldri vært meningen jeg skal pumpe meg så mye, så dette er jo bare en nød-løsninig), men jeg holder jo på å få sene-betennelse av all pumpingen... ( Holder det om jeg pumper 30 ml fra hver pupp hver 2. time? (Ser at puppen ikke er tom da, men som sagt jeg er sliiiten...)
camosilla Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Da ville jeg heller pumpe brystene helt tomme, jeg, også ta det hver 4 time. legene anbefaler det ang. brystbetennelse også (å tømme dem) det er fryktelig VONDT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå