babyandme Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Finnes den i hvit farge?? helst med cord/fløyel stoff, men ikke et krav. Hvis ikke er jeg på utkikk etter en fin hvit sportsvogn med mykbag... noen tips?? letet overalt jeg...
Babyønske �� Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Hvite vogner var vel populært tidlig på 90 tallet, evt slutten på 80 tallet. Da var vel simo classic'en også hvit, men i skai, ikke stoff. For å få fløyel/cord må du vel enda lenger tilbake i tid. Var mye trillepike på den tiden så derfor jeg husker det :-) I dag er det vel ikke så mye hvite vogner å finne. Emmaljunga har vel noen. I Norge er det ikke så mange gamle vogner å finne. Har lett litt selv uten å lykkes. Men i Sverige kan det være mulig å finne. Du kan evt prøve å søke i svenske rubrikkmarked, a la finn.no
babyandme Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Ok, takk for tipset=) trenger ikke være i stoff, skai eller annet er også av interesse. Hmm, får vel fortsette å lete, og litt over landegrensa om ikke noe dukker opp her i Norge:)
babyandme Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 Noen med gode nettsider til slike vogner som selges brukt eller nye??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå