Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 9 dager til termin og han drar ut på båttur med to kamerater. Ja, ja, greit nok det, men vi hadde avtalt med mine svigerforeldre og søsteren hans med mann og barn at vi skulle ut og spise i dag som en "avslutning" på vinterferien. Resten av familien har vært på hytta ei uke. Så ringer svigers at nå er de kommet til byen, om vi kommer. Ja, sier jeg, skal ringe gubben. Ringer og får ikke svar på mobilen. Nå ringer han at nei, han blir ikke med ut og spiser, for han er jo på båttur og ikke hjemme før om minst 4 timer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir så eitrande forbanna. Avtalen kan han greit bryte. Så tenkte jeg, ja, ja, jeg kan jo møte de i byen, spise middag og dra hjem, koselig det. Men tror du ikke drittsekken har tatt bilen. Han hadde 5 minutt å gå til der han skulle møte kameratene, men måtte ta bilen. Hormoner i kok her akkurat nå. Lurer på om jeg klarer å roe meg før han kommer hjem, best for ham. Måtte bare få det ut!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Det er så mye lettere å bli sinna nå også... Vel, da har du fått litt ut...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 hahahhaha noen ganger tenker de bare ikke ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå