Gå til innhold

Arg, komme hjem til bomba hus etter ferien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare få det ut. Vi lånte ut huset til svigerinne og hennes kjæreste i vinterferien, og det så bare ikke ut når vi kom hjem. Bikkja har hatt løpetid og dryppet noe blodgusj over alt. Små prikker på alle gulv, og på det fine persiske teppet. Det var så ekkelt, vi kunne ikke legge babyen på gulvet før vi hadde vaska . Så vi måtte altså vaske ned hele huset i går, i tillegg til å pakke ut og holde unga i noenlunde humør. Blæ. Har alltid syntest at hunder er ekle og urenslige, og nå fikk jeg det bekreftet, ja.

Toppen av alt var jo at de hadde lånt en ekstradyne til å ha i senga (en sånn dobbel til å ha oppå de andre to). Så hadde de tatt av dynetrekket (hvorfor må gudene vite, kanskje for ikke å skitne til trekket?), bikkja sover i sengen med de (æsj igjen) og dere kan tenke dere hvordan dyna så ut. Vaskemaskinen går i et bankende kjør....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, hvorfor vaska dem ikke huset deres da`???

Enig med bikkje og løpetid, vi har truse m/bind til vårt bikkjetroll når hun har løpetid ;)

Du får koke dyna.

Skrevet

Kanskje de ikke ser at det er møkkete? De har det ekstremt skittent hjemme hos seg selv. Jeg vet at det finnes mange standarder på husarbeid, men de er bare way out

Skrevet

Hadde jeg visst fra før at de var sånn så hade jeg heller aldri i livet lånt ut huset mitt til dem.

Skrevet

Æsj så ekkelt. Vi og har lånt ut bolig til svigerinne en gang, fytti grisen det så ikke ut,- så frekt synes jeg. For å si det sånn,- det var første og siste gangen hun bodde der:)

Skrevet

Joda, men man biter i seg en del for familiefreden, gitt.

Dessuten trengte vi pass til en liten ny kattunge (veldig søt, noe annet enn den fæle bikkja..) Så jeg hadde gjort det igjen, jeg (kanskje rydda bort teppet først).

Men du verden, det er godt å få klagd litt, kan jo ikke ta alt ut på mannen (som jo er hennes storebror)

Skrevet

Og en ting til, det stinker røyk på do. De har garantert ikke røykt inne, er veldig hensynsfulle sånn. Mannen mente de sikkert hadde tømt aske i do. Men hvorfor stinker det sånn ennå? Jeg har vasket og skrubbet, og doen her i huset er jevnlig i bruk for å si det slik, så hvorfor denne lukten????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...