alvamamma Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Litt inspirert av den tråden over om at man lurer på om det er dibbere man ser når man møter folk rundt omkring. Jeg så en søt liten jente i beige kåpe på Steen og Strøm i går som jeg tror het Nathalie. Av en eller annen grunn fikk jeg det for meg at det var dere. Var det det :-)?
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Haha ja det var oss Nå ble jeg litt flau hehe, så skrikerunge som hun var da :-P
alvamamma Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Så morsomt:-) Hun var ingen skrikerunge da jeg så dere altså.. Vet ikke hvorfor hjernen min koplet at det var dere, men tror jeg har sett bilder av dere på hjemmesida en gang.. Veldig nydelig lita jente du har!
LizzyG Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Mami: Kan jeg få adressen til bloggen din?
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Haha da hadde vi flaks hun var ikke akkurat i storhumør i går så det ble ingen lang handletur for å si det sånn. Tusen takk foresten! Sender deg pm jeg Lizzy
lille je Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Hei Mami, kunne jeg og fått adressen til bloggen din? Jeg fant ei fantastisk interiørside der inne en gang, og jeg brydde meg selvsagt ikke om å skrive ned adressen eller lagre den i favoritter:) Vi har ganske lik interiørsmak du og jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå