Prinsen & spiren Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 testet postiv igår - og i følge kalkulatoren er termin 3 november;)
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 heeldig! gratulerer så mye lykke til på veien
Prinsen & spiren Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 tusen takk , og masse lykke til til deg=)
Peders mamma Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Godt å høre at noen faktisk blir det ! Gratulerer så mye !
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Gratulererså mye til deg 08baby!! Hvor mange uker er du ca da? Lykke til på ferden, håper jeg joiner deg snart! klem
Prinsen & spiren Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2008 I følge terminkalkulatoren er det 4 uker og 1 dag. hih
SOMMERSMILET Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 ÅÅ gratulerer så masse.. heldiggris..hihi
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer masse!!!! Og lykke til på ferden! Vil gjerne spørre deg om en ting...har du testet deg før i går? og når hadde du IKM? Jeg har Ikm på tirsdag og testet neg i dag og det med morgenurin=( Vet det er tidlig ,men har inntrykk av at det er mange som tester positivt lenge før IKm...er det noe i det eller? Kan jeg forberede meg på en ny pp?
Prinsen & spiren Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2008 Tusen takk for det Jeg testet meg igår og hadde IKM denne helga. (mensen er har vært litt ustabil siden pilleslutt) Det som er så rart er at hele perioden har vært så merkelig. Forrige mens var også rar. Den var brun ikke rød.. Og jeg trodde faktisk ikke at jeg hadde el denne måneden, så var litt lei meg egentlig. Men har hatt en del stikkinger i magen, så tenkte kanskje jeg hadde el. Så tok en el-stimmel for moro skyld. Det kom frem to knallrøde streker. Så tenkte jeg, jippi jeg har EL. Men synes dte var litt rart siden det egentlig skulle ha vært mens på denne tida - IKKE el.. planen var å drikke igår, så skulle egentlig bare ta en tets for moro skyld... det kom et kryss - stekt kryss der med en gang : ) Og jeg brukte ikke morgen urinen - så jeg må da ha blitt gravid utenom el? Jaja, dette ble litt langt unna det du spurte om.. Men over til det du faktisk spurte om - jeg har egentlig ikke så mye greie på det at jeg tør å svare.. men som du sier , er noen dager til IKM. Så sjansen er jo selvfølgelig der Så prøv igjen på tirsdag, og masse lykke til : )))
Prinsen & spiren Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. februar 2008 Dette var utrolig dårlig og rart skrevet av meg . Hehe .. Jeg må nok være litt "lost" enda.. Ikke helt gått opp for meg! Men masse lykke til til alle sammen=)
Charlotte med spire Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer så mye;)Vi har termin samme dato vi da. Fikk pos test i går jeg og
Prinsen & spiren Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. februar 2008 : ) Gratulerer til deg også
Veslesnuppa Skrevet 24. februar 2008 #16 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer sååå mye!! Tenk,det går ann!!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 24. februar 2008 #17 Skrevet 24. februar 2008 grattis lykke til :) har du noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå