Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 for ei ukes tid siden fikk jeg det plutselig for meg at jeg kjente spark i magen(har 2 barn) og har siden trodd jeg er gravid. Kjenner ikke mye spark men magen er endel forstørret til rett under navlen.Har regelmessig mens hver mnd. Hvis jeg er gravid må jeg være ca.15 uker på vei nå. Tok en test som viste neg.og lurer nå på hvor lende hcg nivået i urinen er så høy at det slår ut på testen? hele sv.skapet? Tror dere jeg er innbilt gravid? Brystene har også vokst litt og fått sånne vorter rundt brystvorten.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 En test vil slå ut hele svangerskapet ja. Så en negativ test er jo et rimelig sikkert tegn på at du ikke er gravid.. Men hva med å ta deg en tur til legen? Han kan jo sjekke hormonnivået ditt og lett finne ut om du er gravid. Regner med han kan evt finne livmora di og? Kjenner du den forresten?
Miss Misantrop Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Har hort om tilfeller som aldri har faatt en positiv test og som har hatt regelmessige hormonelle blodninger. Hvordan det gaar til at testene ikke bli positive aner jeg ikke. Hormonelle blodninger finnes det gode forklaringer til. Det skjer jo ikke vaert jubel aar saa jeg holder en knapp paa at det er noe annet. Du kan jo vaere syk saa ta en tur til legen asap!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Skal selvfølgelig ikke påstå at du ikke er gravid, men det høres ut som luftbobler.. Jeg trodde også jeg kjente spark (3.svangerskapet mitt) men var på ul, og fant ut at jeg var 6 uker på vei... hehe.. så her var det IKKE spark..hehe.. Fikk forklart at jeg nok hadde kjent luftbobler.. Stikk til legen og ta blodprøve, så får du svar:) Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå