Prinsen & spiren Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 og jeg er graaaaviiiid Tatt bare en test enda , men den var klar som gull =D Hva gjør jeg videre da? Vet dere har fått dette spørsmålet hundre ganger, men...
enik<3M06&L08<3 Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Kjempe masse gratulerer:) da ringer du legen din imorgen, og sier at du har testet positivt på en hjemme test... mulig du da får time i uke 12.. men da kan du evt spørre om og få levere en urin prøve fordi du gjerne vil ha det bekreftet hos legen:) lykke til:)
Trulte76 Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 hva du gjør videre,..bestille deg legekontroll mellom uke 8-12 Gratulerer så mye HUSK ta folat
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer med spire i magen! Da jeg ble gravid ringte jeg legen og ville komme for å få bekreftet graviditeten. Noe motvillig fikk jeg lov til å komme, men det eneste de gjorde var å la meg ta en vanlig gravi-test på legekontoret. Første kontroll i svangerskapet er vanligvis rundt uke 10-12 (ihvertfall sa min lege det), men det er jo ingenting i veien for at du kan bestille time nå :-) Ellers kan du jo sjekke termin selv ved å bruke terminkalkulatoren på babyverden.no eller her på barnimagen. På disse sidene finner du også masse spennende uke-for-uke informasjon om utviklingen av graviditeten som du kan kose deg med mens du venter på første legetime :-) Lykke til videre!!
Prinsen & spiren Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2008 Tusen takk alle sammen :-) Og masse lykke til til alle sammen:D Takk for alle råd, skal følge dem Siden jeg er student, tenkte jeg at jeg skulle kontakte helsesøster - hørt at de har masse gode råd å komme med Jeg har i hvert fall hundre spørsmål...
☆lillastjerne☆ Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer så mye:) Var det du som hadde tatt eggløsningstest igår som var positiv?? Som skulle på fest?
Prinsen & spiren Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2008 Det stemmer Testet før vi dro på fest , fikk klart postivi test med en gang , så alkoholen ble igjen hjemme:D Der skal den være leeeeeeeeeeeenge..
☆lillastjerne☆ Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Hehe:) så da kan altså eggløsningstester også vise at man er gravid!! Hm, da vet jeg det:) Lykke til videre i svangerskapet:) Håper jeg snart kommer etter;)
Prinsen & spiren Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. februar 2008 Tydeligvis Fikk en link av noen her inne - og der sto det faktisk at det var mulig;) Jeg trodde faktisk jeg bare hadde EL=) Tusen takk =) Lykke til til deg også. Håper det er like rundt hjørnet
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer så mye. Først må du kose deg masse fremover med spiren i magen, når du er ca 12 uker bestiller du en time hos legen. Og etter den tid ordner nok alt seg. Lykke til med spiren i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå