Gå til innhold

Testet meg igår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg er graaaaviiiid :D Tatt bare en test enda , men den var klar som gull =D Hva gjør jeg videre da? Vet dere har fått dette spørsmålet hundre ganger, men... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe masse gratulerer:)

da ringer du legen din imorgen, og sier at du har testet positivt på en hjemme test... mulig du da får time i uke 12.. men da kan du evt spørre om og få levere en urin prøve fordi du gjerne vil ha det bekreftet hos legen:)

lykke til:)

Skrevet

hva du gjør videre,..bestille deg legekontroll mellom uke 8-12 :)

Gratulerer så mye :)

HUSK ta folat ;)

Skrevet

Gratulerer med spire i magen! Da jeg ble gravid ringte jeg legen og ville komme for å få bekreftet graviditeten. Noe motvillig fikk jeg lov til å komme, men det eneste de gjorde var å la meg ta en vanlig gravi-test på legekontoret. Første kontroll i svangerskapet er vanligvis rundt uke 10-12 (ihvertfall sa min lege det), men det er jo ingenting i veien for at du kan bestille time nå :-)

Ellers kan du jo sjekke termin selv ved å bruke terminkalkulatoren på babyverden.no eller her på barnimagen. På disse sidene finner du også masse spennende uke-for-uke informasjon om utviklingen av graviditeten som du kan kose deg med mens du venter på første legetime :-)

Lykke til videre!!

Skrevet

Tusen takk alle sammen :-) Og masse lykke til til alle sammen:D

Takk for alle råd, skal følge dem :) Siden jeg er student, tenkte jeg at jeg skulle kontakte helsesøster - hørt at de har masse gode råd å komme med :) Jeg har i hvert fall hundre spørsmål... :D

Skrevet

Gratulerer så mye:):)

Var det du som hadde tatt eggløsningstest igår som var positiv?? Som skulle på fest?

Skrevet

Det stemmer :D Testet før vi dro på fest , fikk klart postivi test med en gang , så alkoholen ble igjen hjemme:D Der skal den være leeeeeeeeeeeenge..:D

Skrevet

Hehe:) så da kan altså eggløsningstester også vise at man er gravid!! Hm, da vet jeg det:)

Lykke til videre i svangerskapet:) Håper jeg snart kommer etter;)

Skrevet

Tydeligvis :) Fikk en link av noen her inne - og der sto det faktisk at det var mulig;) Jeg trodde faktisk jeg bare hadde EL=)

Tusen takk =) Lykke til til deg også. Håper det er like rundt hjørnet ;)

Skrevet

Gratulerer så mye. Først må du kose deg masse fremover med spiren i magen, når du er ca 12 uker bestiller du en time hos legen. Og etter den tid ordner nok alt seg. Lykke til med spiren i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...