Ms.Smith Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jeg sluttet på p-pillen (diane) i begynnelsen av januar. Fikk da mensen. Hadde mt\ye sex rundt el og var sikker på det hadde klaffet. Men så 9.feb (bare noen dager for sent i følge min syklus) kom tr igjen. Nå, ca en uke etter mensen sluttet er jeg VANVITTIG sur og hormonell generelt. Kvalm er jeg og. Er det MULIG at jeg er gravid likevel? Vil ikke sløse bort penger på en test da sannsynligheten er ganske liten, og sambo ikke vil ha barn enda likevel... Men går det an? eller er jeg bare hormonell etter pille slutt? Trodde hormonene skulle roe seg jeg da... Jeg håper noe skjønner og at noen svarer. hehe... Takker på forhånd!
Stina.. Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 JA,det er fullt mulig at du er gravid selv om du fikk mensen,med min første var jeg 4 månder på vei før jeg oppdaget det,nettopp fordi jeg fremdeles hadde mensen hver måned..etter uke 17-18 ble den helt borte..fødte ei frisk og fin jente. Tror dette ikke er så veldig vanlig så jeg ville nok kjøpt en test likevel..om ikke annet for å få et sikkert svar å slippe å lure lengre..
Ms.Smith Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Tusen takk for svar! Litt skummelt da Men blødde du like mye selv om? Jeg hadde en veldig kraftig menstruasjon denne gangen. Tenkte det var fordi det var første ordentlige mens etter pilleslutt...
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Jeg sluttet på diane for seks mnd siden jeg, og fikk da denne pilleblødningen. så gikk det er halvt år før jeg fikk den ordentlige mensen.. Jeg har sikkert brukt en formue på tester i mellomtiden i håp om at en mulig graviditet varsvaret på at ikke tr kom.. men desverre.. nå håper jeg at jeg kan forvente meg ny tr om en mnd,slik at vi endelig kan starte prøvingen men har du noen symptomer på at du kansje kan være gravid da? nå etter mensen mener jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå