Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Det er lang historie bak dette forholdet ,n oe jeg ikke orker å ta opp her. Men innser nå at jeg må bare ut fra forholdet. vi har snart 2 barn sammen men allikevel så har jeg ikke det bra av diverse grunner. Ja, jeg er gravid og JA, jeg har hormoner så spiller meg ett sinnsykt puss i hjernen !! det kan jeg innrømme og overdriver vel noe forferdelig ,. måtte bare få ut litt damp fra hjernen :/
frøken blå Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Ja, forstod nesten at det måtte ligge noe mer bak denne historien.... Skjønner at du ikke vil dra alt frem igjen nå! Godt å få dampen ut av topplokket ja! Jeg er selv en person som synes det hjelper å snakke/skrive om ting som pågår som "plager" meg. Noen stenger det inne, andre prater om det. Det var sikkert godt for deg å få det ut her, i form av et innlegg, selv om ikke alle svarene var så "snille"? Har du ikke lenger de sterke følelsene for han? Du føler du kanskje bare er sammen med ham for barnas skyld? Hm, ikke lett. Men jeg skal ikke fortelle deg hva du skal føle eller ikke. Men kan tenke at det ikke er enkelt. Særlig med en liten til på vei.... Når har du termin da? Føler du kanskje ikke han gleder seg på samme måte som deg? Eller er det rett og slett kameratene hans du ikke liker/ikke kjenner? Nei, jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Prøver bare å forstå frustrasjonen din! Jeg stiller nok mer spørsmål enn du vil svare på, hehe.... Bare min måte å prøve å forstå på! Det nytter ikke å ta en skikkelig prat med ham når han kommer hjem (idag?) da? Om hva du føler, hva du føler han IKKE føler, hva du mener, hvor du mener dere er forholdsmessig ifht hvor dere BURDE vært m.m.? Stå på vennen! =)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 har jeg mulighet til å skrive privat PM til deg? :s
frøken blå Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har ikke sånn profil jeg, vet ikke hvordan jeg lager det.... Men kan du skrive en mail til meg? På min hjemmemail: [email protected] Bare gjør det om du vil =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå