nåerdetmintur:) Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har kjøpt meg en ladycomp som jeg har brukt i ca 1 uke nå, og den "lærer" seg fortsatt min syklus. Det jeg lurer på er hvor lang tid den bruker på å lære? Går det et par uker, eller må jeg vente en hel måned? Og hvis det er sånn at jeg har el under læringstiden, vil den da lyse rødt og gult, eller bare gult? Håper noen kan svare meg på dette.
*tybber* Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Jeg brukte pearly da, men det går jo ut på det samme. Det tar ikke bare et par uker, heller 2-3 mnd. Tror ihvertfall det er det som er vanlig. Den må jo se hva tempen din er etter flere enn èn eggløsning. Jeg tror den lyser bare gult nå fremover, selvom du har EL. Masse lykke til da! )
nåerdetmintur:) Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Å hjelpes, det var lenge.... ja ja, da er det bare å smøre seg med tålmodighet...
*tybber* Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Jeg brukte min i 4 mnd, og hadde fortsatt mange dager med gule (og røde) lys! Min syklus var på rundt 32 dager, og av de hadde jeg kanskje ca 18 dager med gult eller rødt lys.
nåerdetmintur:) Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 ok.. takk for svar. blir jo bare å vente å se da.. men håper på at jeg blir gravid om ikke så alt for lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå