Gå til innhold

Til dere som er kjent med ladycomp..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en ladycomp som jeg har brukt i ca 1 uke nå, og den "lærer" seg fortsatt min syklus. Det jeg lurer på er hvor lang tid den bruker på å lære? Går det et par uker, eller må jeg vente en hel måned? Og hvis det er sånn at jeg har el under læringstiden, vil den da lyse rødt og gult, eller bare gult?

Håper noen kan svare meg på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte pearly da, men det går jo ut på det samme.

Det tar ikke bare et par uker, heller 2-3 mnd.

Tror ihvertfall det er det som er vanlig. Den må jo se hva tempen din er etter flere enn èn eggløsning.

 

Jeg tror den lyser bare gult nå fremover, selvom du har EL.

Masse lykke til da! :o)

Skrevet

Å hjelpes, det var lenge.... ja ja, da er det bare å smøre seg med tålmodighet...

Skrevet

Jeg brukte min i 4 mnd, og hadde fortsatt mange dager med gule (og røde) lys!

Min syklus var på rundt 32 dager, og av de hadde jeg kanskje ca 18 dager med gult eller rødt lys.

Skrevet

ok.. takk for svar. blir jo bare å vente å se da.. men håper på at jeg blir gravid om ikke så alt for lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...