Gå til innhold

Hvor har dere kjøpt fine dyntrekk til vogn og seng??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pris?? husker jeg kjøpe bare på beby butikk sist og betalte MYE...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Princess & Kids har masse fint sengetøy :o) rimelig er de oxo!

Skrevet

Kid og princess har kjempe masse fint. Vet de har på jysk å. Sparkjøp har å noe..

Skrevet

kjøpte på princess.no, rimelige og veldig fine. Kom i posten etter 5 dgr.

Betlate rundt 69.- for noen og 119.- for noen tror jeg. Ikke dyrt ihv.fall - og god kvalitet.

Skrevet

Jeg har kjøpt på Hansen og Dysvik. Synes manger dynetrekk er så stive, men der hadde de nydelige trekk i myk bomull.

Skrevet

Mye fint på sparkjøp, men dynetrekkene sucks" De går opp i sømmene bare en ser på dem. Har prøvd flere derifra.

Ellers så er jo IKEA billig og bra. Princess, KID og de der.

Skrevet

Det fineste vognsettet har jeg fra Hansen og Dysvik. Detg fineste sengesettet fra Princess. Syns utvalget til KID er dårlig...bare rosa eller blått omtrent.. i hvertfall Kid på Kongsvinger.

Skrevet

Har kjøpt tøy og sydd selv jeg, så fikk jeg iallefall noe jeg hadde lyst på... Synes ikke alle ferdige er så veldig fine....

Skrevet

jysk har noen fine nøytrale, i tillegg til rosa og blå. har kjøpt to forskjellige med bamser der. har flere ulike størrelser til en billig penge.

Skrevet

Kjøpte et Høie sett på sparkjøp, lys beige med 'velkommen til verden' på..:)

Skrevet

Vi kjøpte på Ikea:) 2 stk:) det ene var det salg på og kosta bare 70kroner.. var brodert med lyseblått.. noen blomster av et slag.. Åsså det andre var det tegneserie elefanter på i lyseblått, det kosta ca 120 trooor jeg det var:) Vi venter altså gutt:) dyna og puta kjøpte vi også til en riiimelig penge på ikea!!:) også kjøpte vi sånn beskyttelsespute rundt senga.. Alt i alt med seng madrass, dyne, pute, 2dyntrekk, 1beskytelsespute rundt senga så betalte vi 1650 kroner... Det er billig i forhold til barnas hus... Senga var også kjempe fin.. hvit med noe utskjæringer på:) ANBEFALES:)

Skrevet

Venter vårt første barn og skeiet ut med dyrt sengetøy fra babyshop.

Alt i samme still himmling, kant, dynetrekk, det ble over 1500 kr for det.

Kommer ikke til å kjøpe flere av de typene, men morro å kjøpe noe ekslusivt til den første;).

Ser de har mye fint på Kid blandt annet.

Også er det fint å ønske seg av slekt og venner:)

Skrevet

Kjøpte stoff på sparkjøp og sydde selv, jeg.. Også sydde mamma litt siden jeg ikke er verdensmester i å sy.. Kostet ikke mye da:-)

Skrevet

Kjøpte to forskjellige på Babyshop til førstemann og tok med den ene til sykehuset. Fikk masse skryt av jordmødrene - de så jo vanligvis bare de gamle utslitte trekkene... De er helt nydelige både av kvalitet og design, men koster. Skal bruke dem igjen nå.

Skrevet

Jeg har kjøpt Katvig sengetøy til baby på nettet fra danmark. Tror jeg betalte ca 260,- Dkr +moms da.

Skrevet

Jeg har kjøpt Lexington babysett til både vogn og seng, og et pent teppe i samme mønster, men sånn ellers har jeg også noe fra KID. Laken er helt greit å kjøpe på kid, de tåler mange vask og holder på formen, dessuten har de ofte ta 3 betal for 2 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...