Gå til innhold

Süsse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr søta eller søting, og passer særdeles dårlig på dama, siden hun er steinhard, aggressiv, to meter høy, 250 kg, spiser småbarn til frokost og tygger glass ved fullmåne.

Skrevet

Jeg lurte også litt på det nicket da jeg møtte Süsse, eller bulldoserdama som jeg liker å kalle henne, i sommer.

Skrevet

Ikke sant - men det blir litt som med mitt nick, jeg er jo egentlig fullstendig Pollyanna-på-speed, lutter lyse lange krøller og godvilje.

Skrevet

Jeg har også møtt Süsse!!!! Skikkelig rå dame med usedvanlig sterk trang til å slurpe i seg pizza og desserter på en usedvanlig grådig måte!! Hun er brutal og jeg måtte ofte (uten at jeg hadde lyst) sitte i fanget hennes å telle alle valkene som hang som folder ala Michelinmannen ned kroppen hennes!! Süsse er kjempegrei hun, men litt for kraftig typisk norsk overdimmensjonert budeie for min del da:-)

Skrevet

Nå har jeg ikke møtt deg da, og ryktene om Pollyanna-looken har ikke nådd byen enda, men derimot rykter om at nicket, til forskjell fra wannabe-Süsse, er usansynlig treffende.

Skrevet

Hm, hvem er det som sverter mitt godhjertede, søte og velmenende navn og rykte? Sånne undergravere må jeg nok be litt ekstra for.

Skrevet

Hehe Susse er en Ulv i fåreklær sier nå jeg.

Luten , Polyanna??

Yppert, du nøt hvert sekund av susses kropp og pizzaspisingen

;o)),;o)),;o))

Skrevet

Det kan godt komme fra den onde Süsse, så da kan en vel tenke seg hva slags styggedom, uhumskheter og sverting som ble servert...

Skrevet

Hehehe, dere har det morsomt nå!

Ulv i fåreklær, Cat? Det skjønner jeg ikke noe av.

Skrevet

Hehehe, Det gjør du nok ;o))

Skrevet

Tipper det var de nypermanerte lyse krøllende dine hun siktet til slugga:-)

Skrevet

Mistenkelig hvor trivelig du var i dag da? erindrer at det var mer adrenalin og andre sinte hormoner som fungerte sist vi møttes:-)

Skrevet

hehe... så klart:-) Var jo derfor jeg satt underkua, stille og ikke turte å røre meg for at du var en engel:-)

Skrevet

Jeg merker at du enda er litt skremt av det tannglasset.

Skrevet

Jeg har opplevd mange turn-off opplevelser opp gjennom tiden, men det tannglasset tok kaka:-)

Skrevet

Hahahahahahaha, Hohohohoho, hehehehehe

Det var like morsomt nå som da ;o))

Skrevet

Det ante meg. Vi får se hva som skjer neste gang!

Skrevet

Si meg, har dere alle møtt Susse??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...