Gå til innhold

Hva blir det til Søndagsmiddage da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det svineribbe med sprø svor, kokte poteter, og grønnsaker, surkål, og fløtesaus (`;`) mmmmm....

Og til dessert blir det brownis muffins (fant oppskrift i kokeboka på bim) med krem ved siden :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha hjemmelagede kjøttkaker, etter samboer sitt ønske.

og han har laget sjokolade kake til kaffen:) (123 kake:)

Skrevet

Fersk fisk, mannen er å fisker nå. Så får se hva han kommer hjem med :)

Skrevet

Hjemmelagde kjøttkaker hos mamma i dag...:=) Mmmmm

Skrevet

Vi skal til mamma i dag vi og spise biff med bakte poteter, stekte tomater, og maiskolbe! NAMNAM!! :D

Skrevet

Gubben har lyst på stekt kjøttdeig og poteter.. Enkelt og greit, med ketchup på :D

Skrevet

Her blir det lørdags kylling fra prior med ris og salat.

Mmmm:)

Skrevet

noen som vil be meg på middag?? gjerne du HI.. haha...

veità fa..... hva jeg skal ha til middag jeg:P

Skrevet

Lisbeth: det hørtes helt nyyydelig ut! :) Skulle ønske mannen min kunne dratt på fisketur innimellom! Det finnes ikke bedre middag enn fisk så fersk at den nesten svømmer opp i gryta! ;)

Her skal mannen lage lammestek med fløtegratinerte poteter. Skikkelig slankemat med andre ord. Ehh.. ;)

Skrevet

Kalkun viltgryte med sopp og bacon, og jasminris ;)

Skrevet

Har vært hos bestemor og spist kjøttsuppe med raspeballer! Nam.... det var kjempegodt :)

Skrevet

Skal ha ovnsbakt laks, men i dag er eg kvalm og uggen og egentleg fristar ikkje noko mat......

Skrevet

Min kjære jobber så det ble en litt lettvint middag på meg i dag. 5 stk partyvingar (kjøpt i sverige) og litt salat til..

Skrevet

Sen middag idag, men det blir hjemmelaget kjøttkaker :-)

Skrevet

lettsaltet uer, kokte poteter og gulerøtter. deilig med noe som både er godt og sunt:)

Skrevet

Middag ute i dag...

Entrecòte med baktpotet og bernaise saus, maiskolbe, grillet tomat og salat som tilbehør.. (",)

NamNam.. *Vann i munnen

Skrevet

Skinkestek i terracottaform, broccoli, gulerøtter, potet, løk og viltsaus med masse sky oppi ;o) Ikke akkurat slankemat, ha ha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...