Gå til innhold

Dere som var tenåringer på 80-tallet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. kan dere hjelpe meg litt? :)

Jeg er invitert på 80-tallparty om litt, men jeg har INGEN anelse om hva jeg skal ha på meg. Tror jeg mixer åra litt i hodet mitt, hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var ikke tenåring da, heller født midt på.. Men har vært på 80 talls party før.. kjempe kult. Ballgenser var jo en hit og pumps med sokker i:)

Skrevet

Ball genser, helst rosa

hvite tennis sokker

seilersko

og VELDIG tupert hår og masse hårspray

gjerne plastøreringer i fargen hvit=)

Skrevet

Eller body med utrigning både bak og foran med tilhørende levis bukse og tynt skinnbelte. Buksa bør være litt stor i livet så det blir litt fluffy

Skrevet

pastellfarger og/eller neonfarger!

Hullete olabukser, gjerne høyvannsbukser.

Tynt skinnbelte.

Storskjorte/genser stappa ned i buksa

Grorudpalme

Og veeeldig gjerne blå mascara og nesten hvit lebestift!

Skrevet

Pastellfarger! Og gjerne slips eller sløyfe. Høyvannsbukser, gjerne med huller og "frynser" i hullene.

Skrevet

Hehe dævem jeg må ha vært lekker på 80 tallet!! Huff brukte blå maskara og resten av det jeg har nevnt her oppe...*grøss*

Skrevet

Gå å se "Mannen som elsket Yngve" på kino! En utrolig fin film, samt at du får 80- talls tips i fleng;-)

Skrevet

Enten pastellfarger eller farger som kongeblått, sjokkrosa, knallgrønt gjerne i kombinasjon med svart.

Plastøredobber.

Hvit lebestift

stooooore skulderputer

stort rufsehår

Stooore gensere (gjerne angora i pastellfarger) stappet nedi syrebleika olabukser med høyt liv og et smalt belst som du snurper rundt livet men det skal ikke inn i beltestroppene! Hvite sokker og pumps er et must.

Skal du være litt mer pynta så er en rett paljettkjole med båtringing og store skulderputer en mulighet (jeg hadde en kongeblå!) (sjekk bilder fra Dynastiet)

Skrevet

Haha, uff, for en mote! :D

Men ok, tusen takk. Nå fikk jeg noen supre tips, tror nesten jeg vet nøyaktig hva jeg skal ha på meg! Morsomt! :D

Skrevet

Hahahaha, beklager, men nå sitter jeg her å flirer for meg selv! ;D

Skulderputer og høyvannsbukser sammen med blå mascara og rufsehår, haha, herregud som jeg gleder meg til å reise litt tilbake i tiden! Uff.. ;D

Skrevet

Herlig tråd :-) mimre mimre....

Nå fikk jeg skikkelig flashback her.

Skrevet

Ikke glem å kreppe håret får du tuperer det ;o))

Skrevet

Hvite gummistøvler med nedbrett var et must;=)

Skrevet

Ha ha, ja det var tider :-S

Håret må gjerne være skikkelig tuppert, og lag sånne "vinger" som går ut på hver side fremme - he he.

Husker vi sto mye på badet og kastet på håret på den tiden ;-)

Seilersko, hvite tennissokker, stonewash-bukser, rosa, turkis etc. Dunjakker.

Gjest irismor
Skrevet

501 bukser, BALLgenser, seilersko, pastellfarger, store øreringer og tuppert hår med en kilo hårlakk =))

Gurimalla det var tider det ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...