*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Hvor mange setter dere i? jeg vil prøve denne metoden, men har alltid bare hatt innsydd hår før... Jeg har hår litt nedenfor skuldrene... er 100 stk nok da?
enik<3M06&L08<3 Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 kommer helt ann på om du har tykt el tynt hår.. jeg pleier og anbefale 150 stk på et vanlig/litt tykt hår!!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Vi brukte denne metoden på salongen der jeg jobber før,Det sliter noe sinnsykt på håret å det er et skikkelig minus!Det sitter så sinnsykt at når man skal ta det ut etter en stund,siden håret ditt selvsagt vokser,så er det nesten umulig og ikke sitte igjen med avslitte tuster inni mellom håret.Det ser ikke bra ut for å si det sånn! Vi slutta med keratin pga av det,å begynte med tape heller,kundene er mye mer fornøyde å ditt eget hår tar ikke på langt nær så stor skade av det som keratin wax.Det er jo selvsagt opp til vær enkelt å avgjøre hva som er best.Men med keratin wax extensions ser det i grunn veldig fake ut,siden det blir "strimler" med hår,blir liksom ikke flyt i håret med disse extensions.Men med rader slik som med tape,får man mer fylde og det er så å si umulig å se at det er fake hvis den som har satt det er i er fink!Å når tapen begynner å sitte dårlig i håret,tar man enkelt å greit av håret,setter på ny tape å inn i håret igjen.Får mye mer for pengene også....Å det er billigere å tar mer en halvpartes så kort tid å sette i!! Bare et lite tips,men som sagt,det er jo opp til hver enkelt å avgjøre hva en syns er best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå