Næsningsfrua Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Skal ha noen på middag i dag, og skal lage lasagne. Er såpass mange at jeg må lage 2 former, og de går da ikke i stekeovnen samtidig. Kan jeg da varme opp den jeg steker først, eller blir den ikke noe god da? Føler meg lite glup nå...
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 jepp, det går bra. Blir nesten bare bedre når den blir varmet opp :-)
Gjest irismor Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Har du mulighet til å sette en form lavt og en form høyt i ovnen da =o)
Gjest -<<- Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Pakk den i folie og sett den oppå ovnen - æ'kke så lang steiketid på lasagne at den rekker å bli kald. Men joa, du kan fint varme opp.
Næsningsfrua Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 Må en ikke ha varmluftsovn da? Herregud, skulle ikke tru jeg hadde laga mat før! Men jeg pleier ikke å lage så mye på en gang...
ruffen Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Dekk den med aluminiumsfolie etter steking (eller i slutten av stekingen viss den er i ferd med å bli brent..godt tips)og hiv den inni littegrann mens gjestene gafler innpå av den som akkurat er ferdigstekt. Men lasagne er faktisk bedre om den får stå og hvile litt på benken før servering. Tar en stund før den blir kald.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå