¤mamma¤ Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Hei, jeg ringte føden, men de hadde ikke helt oversikten. Husker du hva du skrev og hvor du sendte det?
anne* Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Hm - skal prøve å finne ut av hvor jeg sendte det - lurer på om jeg beholdt en kopi selv. Men jeg tror jeg ringte til Ullevål sykehus, ikke føden, i "kontortida" og sa hva jeg ville, og så satte de meg over til rett avdeling/person. Sendte inn navn, personnummer, forventet termindato, adresse og telefonnummer og sa at jeg gjerne ville ha fødeplass der og at helsekortet blei ettersendt. Tror ikke det var noe mer enn det, og så ettersendte legen min helsekortet etter jeg hadde vært der. Fikk svar ganske fort etterpå, så de er raske. Hørt om folk som har søkt via mail også, men det tenkte jeg ikke på i sommer:-)
¤mamma¤ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Ok, tusen takk. Håper du finner kopien...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Send inn søknad om fødeplass til Ullevål sykehus, avd svangerskapspoliklinikken kirkeveien 166 0460 Oslo Skriv alder, personnummer, antatt termin og det at du søker om fødeplass selv da du fikk legetime seint! Skriv det at du ettersender helsekortet ditt! Jeg fikk svar etter 2 dager!
anne* Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Da skulle du ha alt du trenger:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå