Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Typen har klart å lyve til meg noen ganger, ganske alvorlig, men har ikke vært utro.. Trodde aldri han kunne gjøre noe sånt mot meg, og det har ødelagt MYE! Sliter med det heletiden.. og jeg sliter med dårlig selvbilde og alt det der pga det. :/ Jeg prøver hardt å stole på han igjen, men det går ikke.. Og det blir ikke bedre med tanke på at han jobber borte (12/9). Men allikevell har vi lyst på en liten en..:/ Har veldig lyst.. Han sier han har forandret seg, kan ikke leve uten meg, elsker meg over alt på jord osvosv. Men akkurat det sa han før jeg fant ut at han løy sist også! Hva skal man gjøre? *sukk* Trodde jeg kjente kjæresten min jeg.. Og han er jo kjempesnill og alt det der! Og det er jo lov å gjøre feil, men ikke flere ganger på rad! Noen som har råd? :S Snakkes med han om dette ganske ofte.. han blir nesten sint og forklarer bare det at han aldri skal gjøre det igjen osv.. men hva skal man tro.. Det er bare dette som står i veien for oss/meg før vi starter prøvinga..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Dump fyren! Har han gjort det en gang selv om du trodde du kjente ham, kan han gjøre det igjen!
Villemo&Pjokken Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Jeg tror ikke jeg ville starta prøvinga før jeg hadde vært helt sikker. Forståelig at du syns det er vanskelig, dere har sikkert vært sammen lenge, og når han lyver til deg så ødelegger han jo masse. Jeg tror jeg ville tatt det helt med ro, og tatt en alvorsprat med han. Hvis han ikke vil snakke om det så er han ikke verdt å kaste bort tid på. Da syns jeg du fortjener bedre. Og det er enklere for deg å gå ut av forholdet, uten ett barn. Når dere har fått små blir dere nødt til å forholde dere til hverandre i 20 år fremover. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Takk for svar! Har nok prøvd å tatt flere alvorsprater med han, men jeg føler ikke at jeg kommer meg noen vei. Føler ikke at det hjelper, når jeg ikke vet om han lyver da også. :S Ikke lett dette.. han har ødelagt veldig mye.. og det går jo kun utover meg..:/ Får håpe det ordner seg.. sukk..
Villemo&Pjokken Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Har du nære venninner du kan snakke med det om? Noen ganger kan det være greit å ha noen i rundt seg å snakke med.. Sånn ansikt til ansikt altså. Noen ganger er det enklere for de rundt en selv å se ting klart enn hva man gjør selv. *Klem!*
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Jeg hadde nok også vært veldig varsom med å planlegge barn når situasjonen er som den er. Sånne ting som han sier sa eksen min alltid, men han var utro og gjorde dumme ting gang på gang, og jeg gjorde rett i å ikke stole på ham. Det trenger selvfølgelig ikke å være på samme måte hos dere, men jeg synes i utgangspunktet at du burde føle at du virkelig kan stole på ham før dere går i gang med familieforøkelse. Det ordner seg nok for dere uansett (deg og et eventuelt barn), men jeg ville i alle fall hatt det mye bedre med livet mitt om jeg hadde gått inn i prøvingen med trygghet og en god følelse. Og siden du skriver her, så innbiller jeg meg kanskje at det er i den retningen du tenker også, og da synes jeg du bør tenke deg godt om.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Jo, hadde nok hjulpet å prate om det me ei venninne ja. Det var et godt tips. Takk for klemmen.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Ja, er enig i at man må føle seg helt sikker! Kommer nok til å vente litt, og se ann situasjonen. Vil nok føle meg trygg med avgjørelsen ang. prøvingen ja. Er nok det beste. Det er jo tross alt for resten av livet denne avgjørelsen gjelder. Tusen takk for alle svar! Hjulpet meg mye. klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå