Mamsen til Pjokken Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Ble strippet på fredag, 2 dager på overtid og med (ifølge legen) 1-2 cm åpning, men her sitter jeg hjemme fortsatt... får noen "tak" om natten som kan minne on milde rier, men ingen tegn ellers :-( Noen med erfaring ..?
vanillaface Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Jeg ble strippet to ganger forrige gang uten at det hjalp, var bare helt j...vondt!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 jeg synes ikke det var vondt, men hadde hatt 4cm åpning i mangen uker da...vannet gikk mens jeg ble strippa =) så funka på meg. kom litt blo først (var på hansken hennes) men jordmora sa det var ikke farlig om det blødde litt...heller litt bra for da var det tegn på at det ble gjort noe..
Gil Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Jeg ble strippet av jordmor 11 dager på overtid, natten etter (natt til 12 dag) satte riene i gang Strippingen var jo litt ubehagelig......men overkommelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå