Gå til innhold

Noen som har erfaring med "stripping"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble strippet på fredag, 2 dager på overtid og med (ifølge legen) 1-2 cm åpning, men her sitter jeg hjemme fortsatt... får noen "tak" om natten som kan minne on milde rier, men ingen tegn ellers :-(

Noen med erfaring ..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble strippet to ganger forrige gang uten at det hjalp, var bare helt j...vondt!

Skrevet

jeg synes ikke det var vondt, men hadde hatt 4cm åpning i mangen uker da...vannet gikk mens jeg ble strippa =) så funka på meg.

kom litt blo først (var på hansken hennes) men jordmora sa det var ikke farlig om det blødde litt...heller litt bra for da var det tegn på at det ble gjort noe..

Skrevet

Jeg ble strippet av jordmor 11 dager på overtid, natten etter (natt til 12 dag) satte riene i gang ;) Strippingen var jo litt ubehagelig......men overkommelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...