Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du vært på den restauranten rett vedsiden av deg? Den kineser saken...? Er den isåfall bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Siklis!!

Har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har svart på pm'en din!!! Men har tenkt på deg da:-)

Er det Nodee du mener? Eller den lenger bort?

Om du mener Nodee er den knallbra!!! Beste sushi'n i byen:-) Det er de samme som driver Dinner i Stortingsgata. Nodee er kjempepopulær og ofte veldig full, så kan lønne seg å bestille bord, i hvert fall om man er flere enn to.

Skal du dit i dag?

Skrevet

Hahaha :-) Jeg overlever :-D! Glemmer det hvis folk ikke svarer ganske raskt :-P

Jajajja! Nodee jeg mener!! Jeg ser jo at den er populær hver gang jeg går forbi, men jeg er så utrolig sær på hva jeg liker, og har ikke dristet meg dit ennå.....

Hadde KANSKJE tenkt oss dit idag..... Men vet ikke... Jo, kanskje:-D!

Skrevet

http://www.bocata.no/nodee/

Om du leter litt rundt der, så står menyen der, så kan du jo vurdere litt:-) Jeg synes i hvert fall maten der er kjempebra, og den har fått knallgode kritikker.

Det eneste jeg synes trekker litt ned, og dette gjelder mange asiatiske restaranter synes jeg, er at det er litt "overservice"... Jeg liker ikke at de fyller i glasset hver gang du tar en slurk om du skjønner hva jeg mener. Liker ikke å føle meg overvåket:-p

Skrevet

Stilig side og greier :-)!! Hehehhe...

Kjæresten min har vært der før, men jeg stoler ikke på hans dømmeevne. Derimot tenkte jeg at du måtte jo ha vært der når det er rett utenfor døren nesten!

Men maten ser jo ganske grei ut - og det gjør jo også restauranten... Så kanskje vi får prøve det ut da:-)

Jeg hater å bli overvåket selv. Men må samme tid bedre enn å bli HELT glemt, som man blir på en rekke restauranter :-)!!

Noe du anbefaler å prøve ut å spise? :-P

Skrevet

Jeg foretrekker faktisk heller å bli litt glemt, men ikke helt, enn å bli totalovervåket:-p

Menyen byttes ut ganske ofte, og jeg har ikke vært der siden i senhøstes. Jeg er jo veldig på sushien da, siden jeg synes det er den beste i byen:-)

Skrevet

Hihi :-D Hvis noen vil overvåke det, får du ta det som et kompliment over at du er en tennisbabe:-D!!

Da prøver vi det ut idag da ;-) Så får vi se:-D!!!

Skrevet

He-.he, tennisbabe, yeah right;-)

Dere får kose dere:-) Siden jeg har vært alene i vinterferien, har jeg hentet mye take away på sushi&wok ved Colosseum kino, men de er jo ikke i nærheten av Nodee da, selv om det er bra mat dere også.

Skrevet

Den maten har jeg smakt, faktisk!! Hehehhe.... Men håper jo Nodee er hakket bedre ;-)

Kommer familien hjem idag, eller har de kommet? :) Kos deg uansett masse du og, tennisbaben:):)

Skrevet

De kommer hjem i kveld:-) Gleder meg. Merker at dette er akkurat på grensen til hvor lenge jeg kan være uten ungene, ja.., men det har vært fint også altså,skal ikke klage.

Jada, Nodee er mye bedre, Sushi&Wok er mer sånn kjedegreier, da er det grenser for hvor bra det blir.

Jeg skal kose meg, jeg, prima ballerina;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...