Gå til innhold

Jeg er så dårlig........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal aldri drikke igjen i hele mitt liv! Fy søren, er ikke mye moro å være fyllesjuk.....Glad ungene er hos farmor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å uff, vet hvordan det er..... Man må bare holde ut, og glede seg til det blir mandag...;-)

Skrevet

Siter her og er kvalm og uvel selv... Og har i tillegg fått mensen med tilhørende smerter=/

Husker et glimt av at jeg spydde en masse mørkerød gugge i do før jeg la meg, usj usj!

Skrevet

Føler med deg! Jeg drikker veldig sjeldent, men forrige helg var jeg på fest og søndagen var et mareritt!! Selvforskyldt, men uff....Ta deg en lang god dusj, to paracet og kom deg ut i frisk luft=)

Skrevet

Du er ikke alene... Jeg var med søster på fest i går, og der ble det servert sangaria til du stuper... JEG Stupte!!!! Måtte bare komme meg hjem, og i seng! Spydde gjorde jeg også.... OFF!!!!

Men har fått sove lenge da... la meg 24 og våknet 12!! Nå er formen bedre..etter 2 paracet og masse brus:)

Skrevet

hahaha...ikke sutre for en dag med kvalme:) Her går jeg med ekstrem sv.skaps kvalme til nå 18 uker i strekk så synes ikke synd på dere!!!

hehehe.....neida!!! men god bedring til dere:)

Skrevet

Har tatt 2 ibux, drukket masse cola. Nå kom ungene hjem også, så nå MÅ jeg opp fra sofaen;) Jeg la meg kl 05 i natt, og våkna 8.30, da fikk jeg ikke sove mer... sliter skikkelig med å sove når jeg er full.

Drakk masse vodka/battery og mojitos i går, ikke rart hodet verker!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...