Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Skal aldri drikke igjen i hele mitt liv! Fy søren, er ikke mye moro å være fyllesjuk.....Glad ungene er hos farmor!
sesamfrø Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 å uff, vet hvordan det er..... Man må bare holde ut, og glede seg til det blir mandag...;-)
Tommage♀♂ Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Siter her og er kvalm og uvel selv... Og har i tillegg fått mensen med tilhørende smerter=/ Husker et glimt av at jeg spydde en masse mørkerød gugge i do før jeg la meg, usj usj!
cherry coke Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Føler med deg! Jeg drikker veldig sjeldent, men forrige helg var jeg på fest og søndagen var et mareritt!! Selvforskyldt, men uff....Ta deg en lang god dusj, to paracet og kom deg ut i frisk luft=)
Minesmå:)+en til! Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Du er ikke alene... Jeg var med søster på fest i går, og der ble det servert sangaria til du stuper... JEG Stupte!!!! Måtte bare komme meg hjem, og i seng! Spydde gjorde jeg også.... OFF!!!! Men har fått sove lenge da... la meg 24 og våknet 12!! Nå er formen bedre..etter 2 paracet og masse brus:)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 hahaha...ikke sutre for en dag med kvalme:) Her går jeg med ekstrem sv.skaps kvalme til nå 18 uker i strekk så synes ikke synd på dere!!! hehehe.....neida!!! men god bedring til dere:)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Har tatt 2 ibux, drukket masse cola. Nå kom ungene hjem også, så nå MÅ jeg opp fra sofaen;) Jeg la meg kl 05 i natt, og våkna 8.30, da fikk jeg ikke sove mer... sliter skikkelig med å sove når jeg er full. Drakk masse vodka/battery og mojitos i går, ikke rart hodet verker!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå