tinemor81 Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jenta vår på snart 1 år våkner som regel 1 gang per natt og hylskriker..hun fiser og trekker beina inntil seg og det virker som hun har veldig vondt i magen. Det eneste som fungerer er at jeg lager en flaske med vann og sukker i..da kan hun drikke 100 ml av det. Det er jo veldig skadelig for tennene, men det er bedre at jeg gir hun det og at alle sover godt.. Jeg gir henne helt vanlig mat, brød og mme, middag og grøt. Har kuttet ut mye eple og sånn som jeg vet hun får vondt i magen av. Ellers så gir jeg henne banan, pære og fruktmos..synes dette er så rart..og slitsomt og vondt for henne og oss.. Noen som har noen råd?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Har det foregått lenge? Har hun tegn til vondt i magen på dagen også? Jeg tenkte to ting da jeg leste innlegget: 1) noe mat hun ikke tåler? (f.eks hvete, melk el noe?) 2) uvane. Da snakker jeg av egen erfaring... Har en som en periode våknet og hylskrek, og etter å ha prøvd alle triks i boka for å roe han, lagde jeg en deilig flaske mme til han. Da ble det brått slutt på skrikingen (som virkelig hadde vært helt hysterisk sekundet før...) og slurpet i seg melka. Dette ble veldig fort en vane, og etter noen dager forsto jeg at dette måtte ta slutt. Kunne jo ik stå opp hver natt og lage varm melk til en ettåring, som ikke har hatt behov for mat på natta på 6 mnd... Tok noen netter med hyling, men så godtok han at det ikke ble noe melk på natta mer. Og da gav hylingen seg også. Hvis du tror det er noe annet enn uvane og det har pågått over litt tid, ville jeg kontaktet lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå