Me myself and I Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Skal kjøpe vårdress til småen nå og klarer ikke bestemme meg for polarn o pyret sin eller reima sin. Noen som har hatt en av de? Hva ville dere valgt og hvorfor?
RundLurt? Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Reima er dyr og oppskrytt, har dårlige erfaringer med den jeg ja, anbefaler reflex sin, 1/3 av prisen og like vind og vanntett som reima sin!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Reima er hvertfall ikke oppskrytt her..beste dressen vi har hatt så anbefaler selvsagt den
RundLurt? Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Min datters reimadress gikk i stykker etter 4 ukers bruk, svær flenge i ræva, bare fordi hun sklei ned en bakke med grus! Ikke særlig imponert i hverfall.
Me myself and I Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 Har nå reima sin vinterdress og den er vi kjempe fornøyd med. så har egentlig tenkt og kjøpe reima sin, men skal ikke polarn o pyret sine dresser være kjempe bra også?
Me myself and I Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2008 RundLurt? min sønn elsker å ake i bakken i skogen når det ikke er snø noe vi omtrent aldri har her i bergen. og han har brukt denne vinterdressen siden september og den er god som ny ennå ingen slitasje selvom han aker i skogen på rompen uten snø. Så da tror jeg du må ha vært max uheldig
RundLurt? Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Det finnes jo mange gode dresser der ute, Det er jo ikke slik at det kun er reima sin som duger, og langt der i fra!! Jeg jobber i barnehage, og vet om flere dresser som er minst like gode! skogstads goretexdresser er knallgode reflex dressene me too dressene Spørsmålet er jo bare hvor mye penger du gidder å bruke på en dress! Jeg kjøper nok ikke reima igjen, iom at det er den dyreste dressen jeg har kjøpt, og som tålte absolutt minst i bruk
Me myself and I Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2008 ja, jeg er sikker på at det er veldig mange dresser som duger... men var egentlig en av de jeg hadde lyst på. Takk for hjelp:)
Misti Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 jeg har hatt vårdress og vinter til polarn o pyret og er kjempe fornøyd, de sitter kjempe bra på ungen=) men han er bare 1,5 så vet ikke hvor slite sterke de er. er det no nettside om de reflex dressene?
rystet Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har prøvd reflex sin og den er teknisk sett like god som reima sin, men den er en tanke stivere. Så vår minste på 15. mndr fikk reimatec... Hun klarte rett og slett å bevege seg lettere i den!! Til vår eldste på 3 kjøpte vi også Reimatec.. Det er vel mest fordi jeg har så utrolig gode erfaringer med reima!! Reflex ligger på en god 2.plass til de litt eldre! Dyr men så absolutt verdt det!! Polarn o pyret har jeg aldri prøvd!
Misti Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 det var derfor vi havna på polarn o pyret, han min er 1,5 år men veldig lav for alderen bruker str 74, med andre dresser kunne han ikke bevege seg men med polarn o pyret så kunne han det.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 Her blir det Reflex sin, har vert super fornøgd med vinterdressen deira og regnklea. Og dei er billige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå