*entil* Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Har lurt på en ting ang dette å spå graviditet.. Hvordan ser dere at vi snart er gravide, eller allerede er det? Får dere opp bilder, følelser el? Syns det er så spennende! Skulle ønske jeg hadde denne gaven selv! Å en stor takk til alle dere som orker å svare på alle innleggene våre=) Dere gir oss masse inspirasjon og pågangsmot=)
Mamalari Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Jeg kan svare for meg.. Noen ganger får jeg bare en følelse, kan være at det er veldig nærme, eller en vår, sommer følelse e.l. Får også oftere opp bilder. Disse bildene kan være forskjellige og det er om og gjøre og tolke de rett. Jeg kan .feks få opp et bilde av en gravidmage, som oftest tolker jeg det som at man er gravid nå. Eller jeg kan få et bilde av sommer, f.eks blomster, grønt gress osv. Tolker det som at man vil bli gravid til sommeren. Utfordringen er å tolke det man får opp rett. Alle er født med slike evner, men de fleste lukker seg rundt 3års alderen, tror jeg det er. Hvis man fortsatt er åpen for slike ting som voksen kan man trene opp klarsyne/følelser o.l. Men det er ikke bare positivt med slike evner. Har følt mye negativt som har skjedd. Men stort sett ser jeg på det som en gave
*entil* Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Ok, skjønner! Syns det høres veldig spennende ut=) Men så klart det fins både poitive og negative sider... En stor takk til dere i allefall, som orker å bruke så mye tid her inne=) Stor klem=) (Ps, ser det fortsatt ut som jeg har en spire i magen? Skal teste om en uke, og er super spent!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå