Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Å komme på ordinær ut (18+3) og fått beskjed om at det er et dødt foster der eller at det ikke er noe foster der i det hele tatt??
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har ikke opplevd det selv, men kjenner to som har kommet på ultralyd i uke 18 og fått beskjed om at fosteret er dødt. De hadde hatt en MA. Er det noen grunn til at du bekymrer deg for at barnet ditt ikke lever? MA er ikke noe mange opplever.
ludda Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Har hørt om det.Har du fått beskjed om det?eller er du bare bekymret for at det kan skje?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Er bare bekymret for at det skal skje Siden jeg ikke har hørt hjerte lyd enda. Er bare i uke 15, men legen ville vente med og høre og doppleren var ødelagt også, men jeg hadde gledet meg sånn til det og må da vente helt til ordinær UL. Men magen vokser virker det som så da får jeg tru at gullklompen vokser seg stor der inne. Tusen takk for svar!
ludda Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Hei anonym:-)tror du kan slappe helt av.Det er ikke vanlig at alle kjenner noe til babyen så tidlig.Spesiellt hvist en er førstegangs fødende.Du sier at magen vokser så da er nok alt normalt.Noen må vente helt til uke 20 + før de kjenner noe fra den lille.Forferdelig dumt at doppleren til legen var ødelagt da å at du ble mer bekymret.Prøv å slapp av:-)Jeg har en babywatcher hjemme som jeg har brukt i begynnelsen av sv skapet.Den har hjulpet meg masse.Send meg gjerne en melding på post hvist du vil prate mer.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 ludda med gutt i magen sendte deg en pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå