Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 ... på billig-testen i dag 12dpo. Hva skal jeg tro? Kan dette bety at jeg er gravid, eller vil det alltid komme en svak strek på disse testene? Eller skal også billig-testen være blendahvite hvis den er negativ? Blir litt kokko her jeg sitter... Er litt flsu over å ha testa så tidlig og velger derfor å være anonym nå. Håper dere tilgir det og svarer meg like vel. Hilsen
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Hei! Jeg oppdaget min graviditet med billig tester 11 dager dpo. Har en liten baby nå. Så.spennende for deg da!
togutter-08og10 Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Hvis du bor i en storby så har de sikkert et søndagsåpent apotek. Gå og kjøp clear blue digital så slipper du lure så fælt. Svak rosa strek kan bety gravid, men jeg har ikke erfaring fra de testene.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Takk for svar begge to! Joda, jeg har en CB liggende, men venter med den til IKM. Hilsen
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 CB ble positiv, så da er jeg nok GRAVID! Hilsen meg som startet tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå