Gå til innhold

Veeeeeeeldig svaaaaaaaaak rosa strek...


Anbefalte innlegg

Skrevet

... på billig-testen i dag 12dpo. Hva skal jeg tro? Kan dette bety at jeg er gravid, eller vil det alltid komme en svak strek på disse testene? Eller skal også billig-testen være blendahvite hvis den er negativ? Blir litt kokko her jeg sitter...

 

Er litt flsu over å ha testa så tidlig og velger derfor å være anonym nå. Håper dere tilgir det og svarer meg like vel.

 

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg oppdaget min graviditet med billig tester 11 dager dpo. Har en liten baby nå. Så.spennende for deg da!

Skrevet

Hvis du bor i en storby så har de sikkert et søndagsåpent apotek. Gå og kjøp clear blue digital så slipper du lure så fælt. Svak rosa strek kan bety gravid, men jeg har ikke erfaring fra de testene.

Skrevet

Takk for svar begge to!

 

Joda, jeg har en CB liggende, men venter med den til IKM.

 

Hilsen

Skrevet

CB ble positiv, så da er jeg nok GRAVID!

 

Hilsen meg som startet tråden.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...