Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Høres sikkert rart ut, men sover de lenger hvis de er syke? Han virker ikke syk egentlig, men dette kom som lyn fra klar himmel på meg. Vanligvis får han mat x antall ganger om natten, og slik har det vært en god stund nå. Han er 5,5 mnd forresten. I går ble han lagt kl 20 som vanlig og jeg våknet kl 08 i dag morges. Trodde seff at han låg død borti senga si siden jeg ikke hadde vært oppe og gitt mat, men han sov så godt atte. Jeg var likevel litt redd så jeg tok han opp i senga mi hvor han i halvsøvne spiste godt og sov videre til over kl 10. Altså 12 timer uten mat og toatalt 14 timer. Dette er SÅ LANGT i fra normal "oppførsel" at jeg blir helt forvirret... Går det ann at de kommer i en god rutine sånn over natten - bokstavlig talt? Voi gjorde ingenting spes i gårkveld som skulle tilsi at han skulle endre rutinen..
drmjenter Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 >Høres ut som at han trengte søvnen- ikke at han er syk. Ikke så fryktelig lenge syntes jeg fra 20-08. De sover mer (i alle fall mine barn) MER når de er syke- men pleier å merke at almenne tilstanden er endret. Min første hadde slike lange soveøkter fra tidlig alder, så vet ikke om de endrer rutinene sine så raskt. Men, er jo en mulighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå