Gullkornet! Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Hei dere! Venter mitt 3.barn, men husker rett og slett ikke når magen kommer. Går og venter og venter, men det skjer jo ingenting. Når kom magen deres? Vennlig hilsen
¤mamma¤ Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Heldiggris! Min mage kom UFATTELIG nok i uke 5. Samme denne gangen også. Utrolig kjedelig at alle ser det i uke 6, OG å gå med mammaklær i omtrent 1 1/2 år... Så det er vel veldig individuellt...
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 min mage er så oppblåst at ser ut som jeg er mye lengre på vei enn jeg faktisk er (uke 7, 6+3) Virkelig glad for at tunikaer er på moten!!!! Forrige svangerskap hadde jeg knapt kul når jeg var 5 mnd på vei, veldig individuelt dette...man bærer så forskjellig, noen har jo knapt kul omtrent til fødselen. Hvis du er høy og slank kan det bli bare en pitteliten kul, men når man er liten og rund som meg så ser man jo ut som en pilatesball på slutten...
Kathy+Oktoberjente Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Jeg er 9+4 og kjøpte min første mammabukse i går Men det er nok mest fordi jeg er oppblåst foreløbig ser mer småfeit ut, enn gravid
Sivert Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Jeg er i uke 11 (10+2) og jeg måtte kjøpe mine første mammaklær i går. Er skrekkelig oppblåst, særlig på kvelden, så mine vanlige klær strammer for mye. Venter mitt første barn. Min mamma ble stor like tidlig som meg, så det er kanskje noe jeg har fra henne
miobell Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Er selv 10+1 / i min 11.uke . kjøpt min første mammabukse men bare brukt den to ganger foreløpig, pga vært ekstra oppblåst ... Er tynn og mine vanlige bukser i str xs og small har jeg litt problemer med for tiden ;-) Går med strikk i buksesmekken og åpen glidelås faktisk. Har enten lange tunikaer over eller bruker sånne "mamma belter/tøystykker" som er kjøpt på H&M. sånn man kan bruke i sprekken mellom buske og genser. Vanskelig å forklare! MEN det ser helt ok ut og gjør det mulig å gå med vanlige klær litt lenger ;-) virker som det er veldig individuelt når magen kommer.. jeg ser jeg har litt nå og kjæresten kommenterer det, men om man ikke vet bedre, så tror man kanskje bare jeg er litt småfeit rundt magen ;-)
babygullz <3 vilde Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Lurer også på når min mage vil komme... er bare 8+5 da, men har faktisk allerede gått opp fra 52 til 56,6 kg, og det syns jeg er ganske mye..Særlig når d bare har lagt seg som spekk på hofter og mage...Vil ha MAGE, så man kan se at jeg er GRAVID, og ikke lat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå