Gå til innhold

offentlig bad etter liten blødning...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg har hatt en liten blødning med friskt blod dette svangerskapet, ca uke 13. Varte et par dager, men det var ikke mye. Legen fant ikke ut hvor blodet kom fra og mente det mest sannsynlig var en lettblødende livmortapp.... Ul uke 13 og 18 viser at alt står bra til med den lille gutten.

Fikk beskjed av jordmor like etterpå om å ikke bade i offentlig bad, men glemte å spørre hvor lenge det gjaldt.

Noen som har vært borti lignende?

Tenker jo at nå som alt er fint og det er nesten 7 uker siden blødningen så skulle det kanskje være greit å ta 4 åringen med seg i badeland....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blødninger i 8 uker, men når de stoppet opp, sa legen og jm på sykehuset, at det var helt trygt å bade i offentlig basseng. Skulle tro det var trygt for deg å ta med 4 åringen på badeland da :)

Hørtes deilig ut - kos dere :o)

Skrevet

Hei!

Jeg var på tidlig UL pga blødninger i uke 8. Jeg jobber som badevakt og lurte derfor på hvordan det var med bading med tanke på blødninger. Han mente at jeg måtte vente med bading og sex til blødningene stoppet. Det var fordi det er mye lettere å få infeksjoner..

Om du ikke har noe blødninger nå så er det greit å bade, om du ikke er ferdig med blødningene enda så hadde ikke jeg dratt hvertfall..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...