Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 klappe i hendene enda... Er han skikkelig treig, eller er det andre også...? er litt bekymrte jeg...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 kjenner ei lita ei på 14 mnd.. er ikke noe klapping der heller! hun holder bare hendene sammen..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Ja han kan holde hende sammen:) ANdre?
Pysjen Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Gutten min kan heller ikke klappe. kommer når det kommer tenker jeg;)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 jeg husker da snuppa var en 7-8 mnd fortalte venninnen min at hennes datter hadde lært å klappe. jeg hadde aldri klappet sammen med snuppa så hun hadde selvfølgelig ikke lært seg det da... men når jeg begynte å synge klappe søte osv.. så tok det bare en uke eller noe så klappet hun i vei.. det jeg vil si er at det komme plutselig.. og det kommer jo veldig an på om han er interessert... hvis han ikke bryr seg med det så gidder han jo ikke prøve å få det til heller.. det er nok INGENTING galt..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Gutten min er 1 år og kan ikke sitte. Han står ikke og heller ikke hopper i fanget(når han blir holdt). Gåbilen han fikk til jul er ennå ikke montert. Men han kan klappe da..............Og er en skikkelig go`unge: )
Sylteflesk Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Jenta mi kunne heller ikke klappe i hendene da hun var 1 år. Nå er hun 15 mnd og klapper masse, husker ikke helt når hun lærte det.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Min gutt på 13 mnd kan heller ikke klappe, og jeg har klappet masse og prøvd å lære han det. Men han ser bare dumt på meg akkurat som han tenker "hve er det som er så morsomt med det der?" hehe. Jeg bekymrer meg ikke, han er helt normal ellers i utvikling, så om han ikke vil klappe så skal han få slippe I det siste har han til og med begynt å gjøre bevegelser med hendene til andre sanger, bare ikke klappebevegelser Selv om det over alt står at barnet skal klappe søte rundt 10 mnd, er det bare et eksempel på en sosial aktivitet. Poenget er ikke at det rent motorisk skal kunne klappe, men at det følger med på div sosiale aktiviteter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå