Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 5+5. Bare ømmebryster, og ingenting utenom. Hadde et snev av uggenhet, men forsvant fort igjen. Sprang og litt på toalett, men slutt på det og. Hører at kvalmen ofte setter inn i uke 6 (skjedde med meg ved sist graviditet)...hadde jo vært supert å hatt det sånn som eg har det no, medregnet at det bor noen inni meg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Jeg tenkte akkurat sånn som deg. Er i uke 6+3, og kvalmen kom for fullt igår og den er der idag også. Hadde det mer behagelig før helga. Lurer på åssen jeg skal orke å dra på jobb i morra.Har tung fysisk jobb....men for meg som har hatt to SA mellom de to svangerskapene mine som gikk helt fint er det å være kvalm ett godt tegn tross alt. For all del, nå snakker jeg ut fra egne erfaringer.Kjenner mange som knapt har lagt merke til at de er gravide og flere opplever jo graviditetene sine forskjellig også.

Skrevet

Til dere som er kvalme, prøv sånne reisesyke-armbånd fra apoteket. Jeg kjøpte det og det funket veldig bra. :) Sea-band eller tilsvarende. Jeg var meget skeptisk til om det kunne funke, men det gjorde det :)

Jeg er nå i uke 7 (6+3) og før jeg fikk båndene på var jeg helt grønn i fjeset der jeg satt på jobben, ikke lett når det er for tidlig å fortelle det til noen! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...