Gå til innhold

hjelp ang liggestilling! håper noen har eit svar på dette:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har smerter i venstre side og kan ikke ligge på den og heller ikke på høgre side da det gjør vondt i venstre:(

men ligger da på ryggen,men det er bare 3uker til fødselen og eg kan jo ikke ligge rett på ryggen heile natta og lurte på om det er noen som veit kor mye eg må/bør bygge opp bak ryggen for at eg ikke skal besvime som dei seier??? er det nokk med eit par puter så eg får litt forhøyning eller må det være ein del høgt siden eg skal ligge slik heile natta????? håper noen veit og ikke minst forstod spørsmåle mitt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde dette med å ligge på ryggen ikke var så farlig nå mot slutten når magen har sunket litt nedover jeg.

Merker det på meg selv i alle fall - ikke noe problem å ligge på ryggen nå i forhold til sånn rundt uke 32-36 i alle fall.

Tror jeg ligger på ryggen mesteparten av natta i alle fall, men sovner inn på sida.

Skrevet

d holder å bruke ei lita pute på bare noen cm under rompa:)

Skrevet

under rumpa??? går greit bak ruggen da får eg håpe??? herreguuud...eg som har hatt tre sofaputer ei vanlig hodepute to pledd og hodestøtte i senga i natt!!!:( ikke rart eg heller fikk vondt i ryggen som var god fra før hihihi....takk!!!

Skrevet

Hvis du ikke blir uvel av å ligge på ryggen, så kan du gjøre det uten problem.

Kroppen vil også automatisk rulle seg over på siden i søvne hvis venen din blir avklemt, du besvimer ikke i søvne. Finn deg en stilling du synes er behagelig, hvis den er det så er det ikke farlig :)

Skrevet

Har samme problemet som deg...vondt & ligge på begge sider.har nå funnet ut at ryggen er grei & ligge på,så da tar jeg 2 puter(ikke så tykke)& legger på halveis under hver rumpeball/& korsrygg :o) Da ligger jeg godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...