semma Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Lirket et håndkle under den ene skinka så jeg lå litt skeivt, og sov sååå godt. Sov i hele 5 timer før jeg måtte opp og tisse og ryggen er mye mye bedre enn ellers. (Bekkenløsning)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 når har du termin??? "tørr" du ligge på ryggen? eg er i uke 37 og blir kvalm og svimmel når eg ligger på ryggen,men misunner deg vist du kan for det er ganske behageligt ja...men eit håndkle er det nokk som forhøyning da? ei stor pute hos meg og eit par pledd er ikke nokk eingang:(
*bemo* - venter tvillinger:) Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Har også funnet ut at jeg kan ligge på ryggen, er i uke 36. Hvis jeg trekker ene kneet litt opp på siden, sånn at jeg ligger litt skjevt. Ligger på ryggen, men magen "ramler" på en måte utafor magen slik at vekten ikke ligger og trykker på meg. Ikke særlig god forklaring ser jeg...?!..men utrolig godt iallefall!!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Har og har helst ligget på ryggen. Sidene er pyton å ligge på - bekkenløysning =/ Spurt jm om det var noen fare, da jeg automatisk la meg over på rygg i søvnen, men hun sa, at jeg ville automatisk reagere dersom venen ble i klem, og snu meg i søvne. Og det har gått helt fint. ....men sover for det meste sittende nå da =o/
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Er i uke 34, og ligger på ryggen med et lite handkle under ene siden. (2cm skal vere nok) det er vedlig godt å kunne ligge på ryggen. Dette turte jeg ikke å gjøre i første svangerskap, og slet mye med å sove om natta. Hadde gnagsår på begge sidene, og slet med bekkenet som verket. Har det mye bedre denne gangen. Anbefaler at dere som sliter med bekkenent også har en pute mellom knærne når dere ligger på siden, for å avlaste bekknet.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Lå bare på sidene før, men våknet en morgen her av at jeg plutselig lå halvveis på ryggen, så da var det vel ikke noe problem da fant jeg ut. Kan bli litt mer anpusten av å legge meg på ryggen noen ganger, men passer jeg på å ligge litt skrått opp er det ikke noe problem. Varierer litt hvordan babyen ligger også da. Hodet er festet i bekkenet nå, så skal jo ikke bli like mye press lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå