Gå til innhold

Hva er nå dette da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en positiv test 2 dager før IKM, og det var 3 uker siden i går. 5 dager over IKM testet jeg negativt, og det var 2 uker siden i går. 10 dager over IKM begynte jeg å blø. Legen mente det var en tidlig SA, men jeg tenker mer at det var en kjemisk graviditet, fordi jeg tok en del negative billigstrimler i løpet av den uken fra jeg hadde en positiv CB og til jeg tok den negative. Tror bare det var kroppen min som var litt treg med å rydde opp kanskje.

MEN i går så hadde jeg sånne mensmurringer, øm og vond i korsryggen. Vondt i bekkenet, som dessverre er en av PMS plagene mine. Idag er det som blåst bort... føler meg bare litt oppblåst. Igår var det 19 dager siden forrige IKM, og 9 dager siden jeg begynte å blø... Kan dette være EL jeg kjente i går, har nemlig ikke lagt merke til EL før? Er det sånn at når man kjenner EL så er det ofte for sent å prøve? Var på besøk i hele går, så det ble ikke noe sex før kl 2 i natt:o( Men hadde sex på torsdag og.... hmmmm... lurer litt på hva som skjer da vet dere... noen som vet om litt om dette i forhold til SA/kjemisk graviditet og EL? Og når i forhold til EL det er lurt å ha en hyggestund;o)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...