Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Hei! Er i uke 38 og synes det er så snodig - om natten eller når jeg ligger flatt blir magen så "flat".. Jeg klarer simpelten ikke fatte at det ligger en baby inni magen min da. Når jeg står oppreist er magen en fin, stor kul (venter gutt)... Er bare nysgjerrig - hvordan er deres mage når dere ligger? Klart at tyngdekraften spiller en rolle her, og så flyter jo ting litt utover når man ligger flatt - men likevel... ?
vipsen*en av hver* Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 hei.. magen stikker ut her om jeg ligger og... er i uke 39 og synst de 2 siste uken at magen har vokst masse.. føler huden er strukket til bristepunktet...
semma Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Morsomt at du spør. For jeg oppdaget til min store forundring at min står rett opp som en stor ballong når jeg ligger flat i sengen. Hadde mage som deg med mine to forrige. Jeg er i uke 39 og har en veldig stor "rett - ut- mage". Har speil i profil, så det ser ganske sprøtt ut.
BarnNr.4 :) Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Heisann Har det akkurat som deg:) den blir omtrent helt flat, jeg synest det er så rart å se at den kan bli såå flat av å bare ligge, selv om det ligger en bebi på sikkert over 3 kg Når jeg står har jeg den tutemagen, og den er ganske så stor nå.. jeg er i uke 38+5 i dag.
mia engel&fia frøken Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 jeg sjekka til morgenen faktisk for av en eller annen grunn følte jeg meg litt tynn der jeg lå, men når jeg så etter var jeg ikke det men til tider så ser jeg bare kul på den ene siden og flatt nedover på den andre, men sjekker ofte om det er nok fostervann å sånn så kommer nok bare ann på hvor langt ned de borroer seg
Supertea Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Min er også ganske flat og dvask når jeg ligger på ryggen. Men når jeg sitter eller står er den en kjempestor steinhard fotballmakge. Merkelig Er i uke 33.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Blir litt flatere ja, men i de siste ukene har det blitt en bra kul når jeg ligger også. Er ikke så stor jeg da, så kan være derfor, pluss at det flyter litt utover som du sier. Utrolig at det kan ligge en baby inni der ja!! Noen bærer jo babyen mer inni seg og noen mer utenpå også da..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Takk for masse svar Tydelig at det er flere som meg da - som blir "slanke" om natten.. Hihihi... Det er bare så sprøtt å kjenne på magen og merke at den er flatere om natten... Er så rart at det bor en liten "halvmeter" på rundt 3 kilo inni der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå