Gå til innhold

Hjeeelp!


KENGU

Anbefalte innlegg

Kjenner noen igjen det her tro?

Etter sex i går kveld fikk jeg så vondt i underlivet, press i baken og kvalm. Kjente etter i skjeden og da kjente jeg to klumper i skjedeveggen mot endetarmen. Tydelig at disse gjorde vondt under sex og etterpå. Ble litt redd jeg hva dette kan være. Er ca. 5 uker på veg. Da jeg kjente etter i dag var klumpene borte....,.en har fortsatt mensmurringer, press i baken, vondt nederst i korsryggen og litt nedover på innsiden av lårene.Hva kan dette være???? Hemorider? Noe med fosteret? Please svar. Litt redd jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En viss fare for at dette svaret høres dumt ut, men.. Det er ikke bare avføring stående i endetarmen du kjente? Er jo vanlig å ha litt hard mage når en er gravid, og da kan det sikkert bli noen harde klumper. Syns ikke det høres helt usannsynlig ut at du ville følt deg kvalm heller. Har ikke noe bedre svar dessverre, men dersom det forsvant er det forhåpentligvis ikke noe farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Var det de svarte inne på august 2008 og. Kan jo rett og slett ha vært det. En blir bare så fort engstelig og redd disse tider. Vil jo så gjerne at alt skal være bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som hemoroider. det kan til og med bli så press i bekkenet at det er vondt å sitte i enkelte stillinger selv om de er inni. Jeg blir kvalm hvis jeg blir redd for at noe er galt:) Gå på apoteket å få middel mot hemoroider, det skader ikke å prøve:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...