Gå til innhold

litt skuffet etter 3D


*Hufsa-mamma*

Anbefalte innlegg

Var på 3D på majorstua klinikken nå fredag...opplevelsen var bare helt FANTASTISK jeg var i transe hele seansen...ufattelig at det går ann å se lille sprelle der inne...og det blir en GUTT:)) trodde ikke mine egene ører...var så helt sikker på at det er jente at jeg ble helt satt ut!!

 

MEN... så var legen ikke norsk(komunikasjon)...veldig kort fattet i ord for å si det sånn...virket som om han skulle rekke noe annet eller ta i gjenn tapt tid på dagen stresset MAX...var veldig dyktig og sjekket at, og alt er bra å sånn da...han tok 4 små snutter med film som han trekte 4 bilder ut av som jeg fikk med hjem...litt skuffet der ja...4 BILDER..for 1500kr..hmm...hadde nok forventet meg noe litt anderledes ja..oxo skulle jeg legge det ene som faktisk ser bra ut(for de er ikke all verden) på facebook og da gikk det ikke for bildet var for stort..da får jeg ikke lakt det ut her heller da?? fikk sendt det med e-post til pappa da...han bor i nord og verket etter å få se så det var jo bra at jeg i det mindste fikk til...jeg er vel ingen data ekspert men trenger man å gjøre det SÅ vanskelig da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var synd, da, at bildene ikke ble så bra - men om bildet er for stort så kan du komprimere det slik at det blir littt mindre, at det ikke er så mange megabytes. Dette kan du gjøre i et billedbehandlingsprogram, om du har det på datamaskinen din (jeg bruker iPhoto på mac'en min) eller det fins måter å gjøre det på nettet - prøv f.eks.

 

http://www.shrinkpictures.com/

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset...passe frustrer her ei stund...gledet meg til å vise frem sprelle oxo var det ikke som jeg trodde på den cd'n....uff...

men jeg gjorde noe annet da...sedte bildet til e-posten min...så kopiere jeg bildet der fra...DA kunne jeg legge det ut!!!!

Så nå ligger bildet å blomstrer på siden min snart:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde klage jeg. Vi var på majorstuaklinikken i Bergen, og her kostet det 1200 kr, men vi fikk med en cd med sikkert 8-10 filmsnutter og 10-12 bilder og var kjempefornøyd. I hvilken by var du på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Ultralydklinikken i Sandvika (www.ultralydklinikken.no) som jeg fikk tips fra disse sidene på - og der var det utrolig hyggelig! Vi fikk 44 bilder og 10 videosnutter (litt avhengig av hvordan barnet ligger hvor mange bilder som blir bra) og det hele tok ca tre kvarter. Det utrolige er at dette ikke koster mer enn 800,- så det vil jeg anbefale på det varmeste til de som ikke har vært enda.

 

Lykke til alle april-mammaer! Ikke lenge igjen nå :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe... jeg må nesten le.. var på 3d på samme sted jeg også. Betalte like mye og fikk samme behandling. Var da i uke 30

Jeg pleier ikke å klage, men det var det mest tragiske mannfolket jeg har vært borti.. Han er sikkert dyktig i jobben sin ellers, men jeg skjønte ikke en dritt av hva han sa., og han gikk så fort igjennom alt med den gebrokne uttalelsen sin.

Men, uansett er glad jeg fikk se gutten min og at han hadde det bra, viktigst det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...